ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Kimera κάνει την κλασσική Lancia 037 τετρακίνητη με το EVΟ38
2 Φωτογραφίες »

Η Kimera κάνει την κλασσική Lancia 037 τετρακίνητη με το EVΟ38

2.591 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2024)

- Θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση της Γενεύης
- Έρχεται με μεγάλους αεραγωγούς και ιδιαίτερες ζάντες
- Κινητήρας 608 ίππων και 580 Nm ροπής
- Ρυθμιζόμενο σύστημα τετρακίνησης

Θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση της Γενεύης

Η Kimera παρουσίασε το νέο της EVO38 ως μια ανανεωμένη έκδοση του EVO37 που έχει γίνει sold-out. Πρόκειται για άλλο ένα restomod της κλασσικής Lancia 037. Το EVO38, σε σύγκριση με το EVO37 θα έρχεται με μια πληθώρα αλλαγών στο εξωτερικό, το εσωτερικό και τον κινητήρα, με σημαντικότερη αλλαγή όλων το σύστημα τετρακίνησης. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία, το EVO38 θα παραχθεί μόνο για 38 μονάδες και προφανώς δεν θα είναι προσιτό για «ελαφριές» τσέπες. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση της Γενεύης.

Έρχεται με μεγάλους αεραγωγούς και ιδιαίτερες ζάντες

Σε ότι αφορά την σχεδίαση, το EVO38 ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή του EVO37 αν και υπάρχουν κάποιες αλλαγές. Στο μπροστινό μέρος τόσο ο προφυλακτήρας όσο και το καπό έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς. Στο πλάι, τα φτερά είναι φαρδύτερα και ελαφρώς πιο τετραγωνοποιημένα, αναδεικνύοντας τις νέες ζάντες αλουμινίου με κόκκινες λεπτομέρειες. Τέλος, το νέο μοντέλο έρχεται και με αναθεωρημένο διαχύτη, αεροτομή και στρογγυλά πίσω φώτα.

Κινητήρας 608 ίππων και 580 Nm ροπής

Όπως είπαμε το νέο EVO38 έρχεται και με βελτιώσεις κάτω από το καπό. Το νέο μοντέλο έχει έναν αναβαθμισμένο κινητήρα που μπορεί να προσφέρει 608 άλογα και 580 Nm ροπής.Ο κινητήρα θα συνδυάζεται αρχικά με ένα κιβώτιο έξι σχέσεων, αλλά η εταιρία λέει ότι ετοιμάζει και ένα σειριακό κιβώτιο. Το EVO38 θα έχει επίσης νέες αναρτήσεις με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και χάρη στην χρήση ανθρακονημάτων κατά την κατασκευή το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 1.100 κιλά.

Ρυθμιζόμενο σύστημα τετρακίνησης

Φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το σύστημα τετρακίνησης που προέρχεται από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Διαθέτει ένα μπλοκέ διαφορικό που μπορεί να ρυθμιστεί από το ταμπλό του αυτοκινήτου, επιτρέποντας στον οδηγό να διαχειρίζεται το ποσοστό πρόσφυσης που κατανέμεται μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL