Μετά από απουσία σχεδόν 5 ετών η Mazda επιστρέφει στην Ελλάδα. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε για το νέο αντιπρόσωπο, αλλά και ποια είναι τα πιο hot μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.
Έχουν περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από τον Ιούλιο του 2014 όταν η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda, Έλμα ΑΕΒΕΑ, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης αφήνοντας χωρίς εκπροσώπηση τη μάρκα στη χώρα μας. Το τελευταίο διάστημα, όμως, έχουν βουίξει οι αυτοκινητικοί κύκλοι για την επανεισαγωγή νέων αυτοκινήτων της Mazda στην ελληνική αγορά από έναν όμιλο που έχει χαράξει επεκτατική στρατηγική.
Νέος επίσημος εισαγωγέας και αντιπρόσωπος της Mazda στη χώρα μας είναι ο Όμιλος Συγγελίδη, ο οποίος έβαλε πριν λίγο καιρό στο δυναμικό του και την Opel. Οι πληροφορίες μας λένε ότι η συμφωνία έχει κλείσει και μένουν οι υπογραφές και η επίσημη ανακοίνωση, ενώ φημολογείται πως οι πρώτες εκθέσεις αυτοκινήτων θα βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της Autoone σε Μαρούσι και Γλυφάδα, που φιλοξενούσαν μεταξύ άλλων και την αντιπροσωπεία της Jeep, και αυτό τον καιρό ανακαινίζονται.
Υπενθυμίζουμε πως, η Jeep, που εκπροσωπούνταν μέχρι πρότινος στη χώρα μας από τον Όμιλο Συγγελίδη, πέρασε στα χέρια της FCA Greece, οπότε η πρώτη έχει πλέον στο δυναμικό της τις Peugeot, Citroen, DS και Opel, ενώ οσονούπω βάζει στη φαρέτρα της και δημοσίως τη Mazda. Ποια είναι, όμως, τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας που θα «προσγειωθούν» στη χώρα μας και τι το ιδιαίτερο έχουν για να κερδίσουν τις εντυπώσεις; Δείτε τα στην επόμενη σελίδα...
Eπιτελους!!!!!!!!!!! Η ιαπωνικη μαρκα με τον πιο δυναμικο χαρακτηρα, με σπουδαια μοντελα στην ενδοξη ιστορια της, με κορυφαια αξιοπιστια, με προσωπικοτητα, με πρωτοποριακη τεχνολογια και με σημερινα μοντελα που εχουν σαρωσει τα βραβεια επιστρεφει στην Ελλαδα απο εναν επιχειρηματικο ομιλο που εχει να επιδειξει μεγαλες εμπορικες επιτυχιες αλλα και πολιτικη ανταγωνιστικων τιμων. Μακαρι να πανε ολα καλα για την Mazda στην Ελλαδα. Το αξιζει!
Σίγουρα πολύ θετική είδηση... αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σχολιάσω κάποιους που θριαμβολογούν λες και έχουν μετοχές στην εταιρεία ούτε εκείνους που μιλάνε για ένδοξη ιστορία (μην τρελλαθούμε...). Προσωπικά τη θεωρώ μια πολύ έντιμη και αξιόπιστη μάρκα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση (υπερτιμημένη όμως, το νέο mazda 3 μου μοιάζει περίεργο πίσω, αλλά γούστα είναι αυτά) αλλά το βασικό της θέμα που μας αφορά είναι οτι τα αυτοκίνητά της είναι σχεδιασμένα για εντελώς διαφορετικές από τη δική μας αγορές.... οι κινητήρες καλοί αλλά με πολλά κυβικά, καλοστημένα αυτοκίνητα αλλά χωρίς κάτι εξαιρετικό (το mx5 ήταν πάντοτε σημείο αναφοράς αλλά έπρεπε να ήταν φθηνότερο...), ποιότητα η οποία προσπαθεί να ξεφύγει από την τυπική ιαπωνική αλλά δυσκολεύεται. Οπως όλα, το παιχνίδι θα παιχτει στην τιμή... εάν κάποιος θέλει κρατήματα γιατί να μην πάει AR ή Ford.... εάν θέλει αξιοπιστία γιατί να μην πάει Hyundai ή Toyota? πχ, εάν το mazda3 είναι ακριβότερο από το i30 ή το Focus, τι προσφέρει παραπάνω? Σε αναμονή λοιπόν και σε κάθε περίπτωση ευχές για καλές πωλήσεις!
Μια εταιρεια που συνδυαζει τρεις παραγοντες 1 αξιοπιστια 2 εμφανιση 3 τιμη Μακαρι να ερθει επιτελους στην Ελλαδα. Εαν κοιτουσα μικρομεσαιο πρωτη επιλογη θα ηταν το 3. Το μονο αρνητικο ειναι οτι εχει μοτερ 2 λιτρα και τιμη κοντα στα 23000. Προφανως θα βγει και σε 1.5 αλλα ποσο να μειωθει η τιμη του κοντα στα 20000. Οσον αφορα για το 2 οι κινητηρες 1.5 στα 75 και 90 ειναι λιγο περιεργοι. Mazda 3 kai alfa romeo guilietta αγαπημενα αυτοκινητα.Γιαννης απο Θεσσαλονικη
@Δημήτρης
Εννοείται ότι η Mazda είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες. Και η σχεδίαση kodo που έχουν όλα τα νέα μοντέλα είναι συμπαθητική. Απλά το θέμα είναι οι φόροι. Μακάρι να κυκλοφορήσουν πολλά!
Θα τα αγοράσουν καμία 500αριά άτομα, και θα λένε σε οοοολους του υπόλοιπους ότι έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Κάτι μεταξύ Χόντα, Μερσέντες και Άλφα Ρ.
Είδε κανείς πλην του mx5 να έχει επιτυχημένη διάρκεια κάποιο μοντέλο της?
Corolla ή Golf δεν έχει βγάλει, ούτε 3άρα ή C-class ούτε Fiesta ή Yaris, ούτε Vitara ή RAV4.
Καλή η Mazda και ιδιαίτερα τα μοντέλα της, και μέχρι εκεί. :)
Και μένα η Ιταλίδα G και το 3 μου αρέσει επειδή το φανταστικό 6 είναι απαγορευτικό για τη χώρα μας...ρε σεις ..δεν πωλούνται τα 323sedan και F μοντέλα 1990-92 με καρμπιλατερ ..είναι αθάνατα
..με παράλληλους τραπεζοειδείς πίσω άξονες. Με παθητική τετραδιευθυνση..στρίβουν 4 μοίρες οι πίσω τροχοί στις στροφές..ποια γκολφ. Κορολα και ..κασκαι....
Ιωάννης,είναι πολύ όμορφα τα νέα μοντέλα.αλλα φαντάζομαι πως στην Ελλάδα που ζούμε θα είναι απαγορευτικά λόγο των φόρων.συγγενης μου πούλησε το 323f του 91 μοντέλο με 300.000 χιλιόμετρα και δεν του έκαιγε σταγόνα.λαδακια του άλλαζε μόνο και τίποτα άλλο.
Eπιτελους ,καιρο το περιμεναμε.Ειμαι σε αναζητηση Hatchback και εχω καταληξει μετα απο πολυ ψαξιμο εστιαζοντας κυριως σε αξιοπιστια ως πρωτη επιλογη το 3 .Εν αναμονη λοιπον των εξελιξεων
Eπιτελους!!!!!!!!!!! Η ιαπωνικη μαρκα με τον πιο δυναμικο χαρακτηρα, με σπουδαια μοντελα στην ενδοξη ιστορια της, με κορυφαια αξιοπιστια, με προσωπικοτητα, με πρωτοποριακη τεχνολογια και με σημερινα μοντελα που εχουν σαρωσει τα βραβεια επιστρεφει στην Ελλαδα απο εναν επιχειρηματικο ομιλο που εχει να επιδειξει μεγαλες εμπορικες επιτυχιες αλλα και πολιτικη ανταγωνιστικων τιμων. Μακαρι να πανε ολα καλα για την Mazda στην Ελλαδα. Το αξιζει!
Θετική είδηση, αλλά ποιος θα δώσει 32-33 χιλιάρικα για ένα MX 5 1,5 κυβικά; Δύσκολο.
Έχω Μάζντα 2 του 2008 με 140.000 χιλιομετρα,και δε μου έβγαλε κανένα προβλημμα.μακαρι να δούμε στους ελληνικούς δρόμους τα νέα μοντέλα.
Σίγουρα πολύ θετική είδηση... αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σχολιάσω κάποιους που θριαμβολογούν λες και έχουν μετοχές στην εταιρεία ούτε εκείνους που μιλάνε για ένδοξη ιστορία (μην τρελλαθούμε...). Προσωπικά τη θεωρώ μια πολύ έντιμη και αξιόπιστη μάρκα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση (υπερτιμημένη όμως, το νέο mazda 3 μου μοιάζει περίεργο πίσω, αλλά γούστα είναι αυτά) αλλά το βασικό της θέμα που μας αφορά είναι οτι τα αυτοκίνητά της είναι σχεδιασμένα για εντελώς διαφορετικές από τη δική μας αγορές.... οι κινητήρες καλοί αλλά με πολλά κυβικά, καλοστημένα αυτοκίνητα αλλά χωρίς κάτι εξαιρετικό (το mx5 ήταν πάντοτε σημείο αναφοράς αλλά έπρεπε να ήταν φθηνότερο...), ποιότητα η οποία προσπαθεί να ξεφύγει από την τυπική ιαπωνική αλλά δυσκολεύεται. Οπως όλα, το παιχνίδι θα παιχτει στην τιμή... εάν κάποιος θέλει κρατήματα γιατί να μην πάει AR ή Ford.... εάν θέλει αξιοπιστία γιατί να μην πάει Hyundai ή Toyota? πχ, εάν το mazda3 είναι ακριβότερο από το i30 ή το Focus, τι προσφέρει παραπάνω? Σε αναμονή λοιπόν και σε κάθε περίπτωση ευχές για καλές πωλήσεις!
Μια εταιρεια που συνδυαζει τρεις παραγοντες 1 αξιοπιστια 2 εμφανιση 3 τιμη Μακαρι να ερθει επιτελους στην Ελλαδα. Εαν κοιτουσα μικρομεσαιο πρωτη επιλογη θα ηταν το 3. Το μονο αρνητικο ειναι οτι εχει μοτερ 2 λιτρα και τιμη κοντα στα 23000. Προφανως θα βγει και σε 1.5 αλλα ποσο να μειωθει η τιμη του κοντα στα 20000. Οσον αφορα για το 2 οι κινητηρες 1.5 στα 75 και 90 ειναι λιγο περιεργοι. Mazda 3 kai alfa romeo guilietta αγαπημενα αυτοκινητα.Γιαννης απο Θεσσαλονικη
Επιτέλους και μια ευχάριστη είδηση, αναμένουμε το mazda 3 sedan 1.8 diesel!!! Ερώτημα μόνο η τιμή του.
@Δημήτρης Εννοείται ότι η Mazda είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες. Και η σχεδίαση kodo που έχουν όλα τα νέα μοντέλα είναι συμπαθητική. Απλά το θέμα είναι οι φόροι. Μακάρι να κυκλοφορήσουν πολλά!
Τιμές να μας πούνε των νέων μοντέλων. Πανάκριβα θα είναι, μην χαίρεστε άδικα...
Θα τα αγοράσουν καμία 500αριά άτομα, και θα λένε σε οοοολους του υπόλοιπους ότι έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Κάτι μεταξύ Χόντα, Μερσέντες και Άλφα Ρ. Είδε κανείς πλην του mx5 να έχει επιτυχημένη διάρκεια κάποιο μοντέλο της? Corolla ή Golf δεν έχει βγάλει, ούτε 3άρα ή C-class ούτε Fiesta ή Yaris, ούτε Vitara ή RAV4. Καλή η Mazda και ιδιαίτερα τα μοντέλα της, και μέχρι εκεί. :)
Και μένα η Ιταλίδα G και το 3 μου αρέσει επειδή το φανταστικό 6 είναι απαγορευτικό για τη χώρα μας...ρε σεις ..δεν πωλούνται τα 323sedan και F μοντέλα 1990-92 με καρμπιλατερ ..είναι αθάνατα ..με παράλληλους τραπεζοειδείς πίσω άξονες. Με παθητική τετραδιευθυνση..στρίβουν 4 μοίρες οι πίσω τροχοί στις στροφές..ποια γκολφ. Κορολα και ..κασκαι....
Ιωάννης,είναι πολύ όμορφα τα νέα μοντέλα.αλλα φαντάζομαι πως στην Ελλάδα που ζούμε θα είναι απαγορευτικά λόγο των φόρων.συγγενης μου πούλησε το 323f του 91 μοντέλο με 300.000 χιλιόμετρα και δεν του έκαιγε σταγόνα.λαδακια του άλλαζε μόνο και τίποτα άλλο.
Eπιτελους ,καιρο το περιμεναμε.Ειμαι σε αναζητηση Hatchback και εχω καταληξει μετα απο πολυ ψαξιμο εστιαζοντας κυριως σε αξιοπιστια ως πρωτη επιλογη το 3 .Εν αναμονη λοιπον των εξελιξεων
Σκατό παξιμάδι mode on. Καμμιά 22-23000€ για το Mazda 3 sedan 1.5. Θα αργήσω να τα μαζέψω, αλλά σίγουρα θα πάω για test drive αμέσως μόλις έρθει.