Καταρχάς μιλάμε για σχεδίαση Kodo. Η νέα γκάμα της Mazda, από το 2 ως το 6 και από το CX-3 ως το CX-5 μιλάει τη γλώσσα Kodo που θέλει μακριά εμπρός καπό, πιο κάθετα παρμπρίζ και αναλογίες που δεν παραπέμπουν πλέον σε οχήματα «ενός όγκου». Η Mazda είναι από τις μάρκες που βάζουν την εικόνα των μοντέλων της πάνω από την χρηστικότητα, και έτσι τα αυτοκίνητά της ξεχωρίζουν αμέσως από τον ανταγωνισμό.
Παίρνοντάς τα ένα-ένα, στα μικρά, τη δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα, οι Ιάπωνες προτάσσουν το Mazda 2 που εφοδιάζεται με τον 1.500άρη SkyActiv-G κινητήρα ισχύος από 75 έως και 115 ίππων. Έπειτα, στα μικρά SUV υπάρχει το CX-3 που σίγουρα θα ταράξει τα νερά στην κατηγορία του στη χώρα μας, αφού είναι ένα από τα πιο ισορροπημένα SUV σε σχεδίαση και με έντονο σπορ χαρακτήρα. Από την άλλη, για να επιζήσει στα δικά μας φορολογικά δεδομένα χρειάζεται να απαρνηθεί τον 2λιτρο βενζίνης των 122 και 150 ίππων και να εφοδιαστεί με πιο «γήινα» σύνολα, όπως για παράδειγμα τον ατμοσφαιρικό 1.500άρη SkyActive-G από το 2άρι.
Περνάμε στην πρόταση των Ιαπώνων στα μικρομεσαία, το Mazda 3, που χρησιμοποιεί τους βενζινοκινητήρες SkyActiv-G των 1,5 και 2,0 λτ., καθώς επίσης και τον «φρέσκο» SkyActiv-X του οποίου η χωρητικότητα δεν έχει γίνει γνωστή ακόμα. Το τελευταίο μοτέρ θα συνδυάζεται με το σύστημα M Ηybrid για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο θα διατίθεται και με μια εξελιγμένη έκδοση του i-Activ συστήματος τετρακίνησης σε συνδυασμό με το γνωστό G-Vectoring Control Plus που προσφέρει στο μοντέλο μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Στο ντίζελ υπάρχει μόνο μία επιλογή στα 1,8 λτ. με 116 άλογα.
Τι άλλο έχει η Mazda στο οπλοστάσιό της που θέλουμε να δούμε στην Ελλάδα; Κλειστό MX-5. Αν το Fiat 124 Spider δεν είναι αρκετό, αν το MX-5 που θα έρθει πάλι δε σας φτάνει, τότε το κλειστό MX-5, ο άμεσος αντίπαλος του Toyota GT86 είναι το μοντέλο που περιμένουμε με μεγαλύτερη αδημονία. Που κερδίζει; Είναι 1.500 κυβικά, πανάλαφρο, με ιδιαίτερο σχήμα και έχει φανατικό κοινό.
Κλείνοντας, να πούμε πως υπάρχει και το CX-5 στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV όπως επίσης και το μεσαίο Mazda 6 σε σεντάν και βάγκον για να πλαισιώσουν τη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.
Eπιτελους!!!!!!!!!!! Η ιαπωνικη μαρκα με τον πιο δυναμικο χαρακτηρα, με σπουδαια μοντελα στην ενδοξη ιστορια της, με κορυφαια αξιοπιστια, με προσωπικοτητα, με πρωτοποριακη τεχνολογια και με σημερινα μοντελα που εχουν σαρωσει τα βραβεια επιστρεφει στην Ελλαδα απο εναν επιχειρηματικο ομιλο που εχει να επιδειξει μεγαλες εμπορικες επιτυχιες αλλα και πολιτικη ανταγωνιστικων τιμων. Μακαρι να πανε ολα καλα για την Mazda στην Ελλαδα. Το αξιζει!
Σίγουρα πολύ θετική είδηση... αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σχολιάσω κάποιους που θριαμβολογούν λες και έχουν μετοχές στην εταιρεία ούτε εκείνους που μιλάνε για ένδοξη ιστορία (μην τρελλαθούμε...). Προσωπικά τη θεωρώ μια πολύ έντιμη και αξιόπιστη μάρκα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση (υπερτιμημένη όμως, το νέο mazda 3 μου μοιάζει περίεργο πίσω, αλλά γούστα είναι αυτά) αλλά το βασικό της θέμα που μας αφορά είναι οτι τα αυτοκίνητά της είναι σχεδιασμένα για εντελώς διαφορετικές από τη δική μας αγορές.... οι κινητήρες καλοί αλλά με πολλά κυβικά, καλοστημένα αυτοκίνητα αλλά χωρίς κάτι εξαιρετικό (το mx5 ήταν πάντοτε σημείο αναφοράς αλλά έπρεπε να ήταν φθηνότερο...), ποιότητα η οποία προσπαθεί να ξεφύγει από την τυπική ιαπωνική αλλά δυσκολεύεται. Οπως όλα, το παιχνίδι θα παιχτει στην τιμή... εάν κάποιος θέλει κρατήματα γιατί να μην πάει AR ή Ford.... εάν θέλει αξιοπιστία γιατί να μην πάει Hyundai ή Toyota? πχ, εάν το mazda3 είναι ακριβότερο από το i30 ή το Focus, τι προσφέρει παραπάνω? Σε αναμονή λοιπόν και σε κάθε περίπτωση ευχές για καλές πωλήσεις!
Μια εταιρεια που συνδυαζει τρεις παραγοντες 1 αξιοπιστια 2 εμφανιση 3 τιμη Μακαρι να ερθει επιτελους στην Ελλαδα. Εαν κοιτουσα μικρομεσαιο πρωτη επιλογη θα ηταν το 3. Το μονο αρνητικο ειναι οτι εχει μοτερ 2 λιτρα και τιμη κοντα στα 23000. Προφανως θα βγει και σε 1.5 αλλα ποσο να μειωθει η τιμη του κοντα στα 20000. Οσον αφορα για το 2 οι κινητηρες 1.5 στα 75 και 90 ειναι λιγο περιεργοι. Mazda 3 kai alfa romeo guilietta αγαπημενα αυτοκινητα.Γιαννης απο Θεσσαλονικη
@Δημήτρης
Εννοείται ότι η Mazda είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες. Και η σχεδίαση kodo που έχουν όλα τα νέα μοντέλα είναι συμπαθητική. Απλά το θέμα είναι οι φόροι. Μακάρι να κυκλοφορήσουν πολλά!
Θα τα αγοράσουν καμία 500αριά άτομα, και θα λένε σε οοοολους του υπόλοιπους ότι έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Κάτι μεταξύ Χόντα, Μερσέντες και Άλφα Ρ.
Είδε κανείς πλην του mx5 να έχει επιτυχημένη διάρκεια κάποιο μοντέλο της?
Corolla ή Golf δεν έχει βγάλει, ούτε 3άρα ή C-class ούτε Fiesta ή Yaris, ούτε Vitara ή RAV4.
Καλή η Mazda και ιδιαίτερα τα μοντέλα της, και μέχρι εκεί. :)
Και μένα η Ιταλίδα G και το 3 μου αρέσει επειδή το φανταστικό 6 είναι απαγορευτικό για τη χώρα μας...ρε σεις ..δεν πωλούνται τα 323sedan και F μοντέλα 1990-92 με καρμπιλατερ ..είναι αθάνατα
..με παράλληλους τραπεζοειδείς πίσω άξονες. Με παθητική τετραδιευθυνση..στρίβουν 4 μοίρες οι πίσω τροχοί στις στροφές..ποια γκολφ. Κορολα και ..κασκαι....
Ιωάννης,είναι πολύ όμορφα τα νέα μοντέλα.αλλα φαντάζομαι πως στην Ελλάδα που ζούμε θα είναι απαγορευτικά λόγο των φόρων.συγγενης μου πούλησε το 323f του 91 μοντέλο με 300.000 χιλιόμετρα και δεν του έκαιγε σταγόνα.λαδακια του άλλαζε μόνο και τίποτα άλλο.
Eπιτελους ,καιρο το περιμεναμε.Ειμαι σε αναζητηση Hatchback και εχω καταληξει μετα απο πολυ ψαξιμο εστιαζοντας κυριως σε αξιοπιστια ως πρωτη επιλογη το 3 .Εν αναμονη λοιπον των εξελιξεων
Eπιτελους!!!!!!!!!!! Η ιαπωνικη μαρκα με τον πιο δυναμικο χαρακτηρα, με σπουδαια μοντελα στην ενδοξη ιστορια της, με κορυφαια αξιοπιστια, με προσωπικοτητα, με πρωτοποριακη τεχνολογια και με σημερινα μοντελα που εχουν σαρωσει τα βραβεια επιστρεφει στην Ελλαδα απο εναν επιχειρηματικο ομιλο που εχει να επιδειξει μεγαλες εμπορικες επιτυχιες αλλα και πολιτικη ανταγωνιστικων τιμων. Μακαρι να πανε ολα καλα για την Mazda στην Ελλαδα. Το αξιζει!
Θετική είδηση, αλλά ποιος θα δώσει 32-33 χιλιάρικα για ένα MX 5 1,5 κυβικά; Δύσκολο.
Έχω Μάζντα 2 του 2008 με 140.000 χιλιομετρα,και δε μου έβγαλε κανένα προβλημμα.μακαρι να δούμε στους ελληνικούς δρόμους τα νέα μοντέλα.
Σίγουρα πολύ θετική είδηση... αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σχολιάσω κάποιους που θριαμβολογούν λες και έχουν μετοχές στην εταιρεία ούτε εκείνους που μιλάνε για ένδοξη ιστορία (μην τρελλαθούμε...). Προσωπικά τη θεωρώ μια πολύ έντιμη και αξιόπιστη μάρκα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση (υπερτιμημένη όμως, το νέο mazda 3 μου μοιάζει περίεργο πίσω, αλλά γούστα είναι αυτά) αλλά το βασικό της θέμα που μας αφορά είναι οτι τα αυτοκίνητά της είναι σχεδιασμένα για εντελώς διαφορετικές από τη δική μας αγορές.... οι κινητήρες καλοί αλλά με πολλά κυβικά, καλοστημένα αυτοκίνητα αλλά χωρίς κάτι εξαιρετικό (το mx5 ήταν πάντοτε σημείο αναφοράς αλλά έπρεπε να ήταν φθηνότερο...), ποιότητα η οποία προσπαθεί να ξεφύγει από την τυπική ιαπωνική αλλά δυσκολεύεται. Οπως όλα, το παιχνίδι θα παιχτει στην τιμή... εάν κάποιος θέλει κρατήματα γιατί να μην πάει AR ή Ford.... εάν θέλει αξιοπιστία γιατί να μην πάει Hyundai ή Toyota? πχ, εάν το mazda3 είναι ακριβότερο από το i30 ή το Focus, τι προσφέρει παραπάνω? Σε αναμονή λοιπόν και σε κάθε περίπτωση ευχές για καλές πωλήσεις!
Μια εταιρεια που συνδυαζει τρεις παραγοντες 1 αξιοπιστια 2 εμφανιση 3 τιμη Μακαρι να ερθει επιτελους στην Ελλαδα. Εαν κοιτουσα μικρομεσαιο πρωτη επιλογη θα ηταν το 3. Το μονο αρνητικο ειναι οτι εχει μοτερ 2 λιτρα και τιμη κοντα στα 23000. Προφανως θα βγει και σε 1.5 αλλα ποσο να μειωθει η τιμη του κοντα στα 20000. Οσον αφορα για το 2 οι κινητηρες 1.5 στα 75 και 90 ειναι λιγο περιεργοι. Mazda 3 kai alfa romeo guilietta αγαπημενα αυτοκινητα.Γιαννης απο Θεσσαλονικη
Επιτέλους και μια ευχάριστη είδηση, αναμένουμε το mazda 3 sedan 1.8 diesel!!! Ερώτημα μόνο η τιμή του.
@Δημήτρης Εννοείται ότι η Mazda είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες. Και η σχεδίαση kodo που έχουν όλα τα νέα μοντέλα είναι συμπαθητική. Απλά το θέμα είναι οι φόροι. Μακάρι να κυκλοφορήσουν πολλά!
Τιμές να μας πούνε των νέων μοντέλων. Πανάκριβα θα είναι, μην χαίρεστε άδικα...
Θα τα αγοράσουν καμία 500αριά άτομα, και θα λένε σε οοοολους του υπόλοιπους ότι έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Κάτι μεταξύ Χόντα, Μερσέντες και Άλφα Ρ. Είδε κανείς πλην του mx5 να έχει επιτυχημένη διάρκεια κάποιο μοντέλο της? Corolla ή Golf δεν έχει βγάλει, ούτε 3άρα ή C-class ούτε Fiesta ή Yaris, ούτε Vitara ή RAV4. Καλή η Mazda και ιδιαίτερα τα μοντέλα της, και μέχρι εκεί. :)
Και μένα η Ιταλίδα G και το 3 μου αρέσει επειδή το φανταστικό 6 είναι απαγορευτικό για τη χώρα μας...ρε σεις ..δεν πωλούνται τα 323sedan και F μοντέλα 1990-92 με καρμπιλατερ ..είναι αθάνατα ..με παράλληλους τραπεζοειδείς πίσω άξονες. Με παθητική τετραδιευθυνση..στρίβουν 4 μοίρες οι πίσω τροχοί στις στροφές..ποια γκολφ. Κορολα και ..κασκαι....
Ιωάννης,είναι πολύ όμορφα τα νέα μοντέλα.αλλα φαντάζομαι πως στην Ελλάδα που ζούμε θα είναι απαγορευτικά λόγο των φόρων.συγγενης μου πούλησε το 323f του 91 μοντέλο με 300.000 χιλιόμετρα και δεν του έκαιγε σταγόνα.λαδακια του άλλαζε μόνο και τίποτα άλλο.
Eπιτελους ,καιρο το περιμεναμε.Ειμαι σε αναζητηση Hatchback και εχω καταληξει μετα απο πολυ ψαξιμο εστιαζοντας κυριως σε αξιοπιστια ως πρωτη επιλογη το 3 .Εν αναμονη λοιπον των εξελιξεων
Σκατό παξιμάδι mode on. Καμμιά 22-23000€ για το Mazda 3 sedan 1.5. Θα αργήσω να τα μαζέψω, αλλά σίγουρα θα πάω για test drive αμέσως μόλις έρθει.