Σε λιγότερο από ένα χρόνο η Nissan έχει χρησιμοποιήσει περισσότερα από 3,2 χιλιόμετρα καμουφλάζ.
Η Nissan εξηγεί την «επιστήμη» του καμουφλάζ
2.373 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)
Το καμουφλάζ αποτελεί ένα πολύ σημαντικό «όπλο» των εταιρειών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα για να κρατούν κρυφή την εξωτερική εμφάνισή των νέων μοντέλων και η Nissan μας εξηγεί την επιστήμη που κρύβεται πίσω από αυτή τη διαδικασία.
Η Nissan ετοιμάζεται να παρουσιάσει πλήθος μοντέλων μέσα στους επόμενους μήνες, τα οποία κατά τη διάρκεια της εξέλιξής τους και των δοκιμών στους δρόμους πρέπει να διατηρήσουν κρυφά τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Ως αποτέλεσμα η ομάδα ανθρώπων που αποτελούν το τμήμα καμουφλάζ της εταιρείας εργάζεται υπερωρίες για να καλύψει τα επερχόμενα οχήματα με το γνωστό σε όλους μας ασπρόμαυρο αυτοκόλλητο.
Όπως μάλιστα γνωστοποίησε η Nissan, στην προσπάθεια που καταβάλει για να κρατήσει κρυφή την σχεδιαστική ταυτότητα των νέων μοντέλων της, σε λιγότερο από ένα χρόνο έχει χρησιμοποιήσει περισσότερα από 3,2 χιλιόμετρα καμουφλάζ. Μάλιστα ή φίρμα γνωστοποιεί πως το καμουφλάζ δεν έχει ένα μοτίβο, αλλά πολλά διαφορετικά, επισημαίνοντας πως χρησιμοποιεί όλα τα μοτίβα σε όλα τα αυτοκίνητα για να γίνεται ακόμα πιο δύσκολη η συλλογή πληροφοριών από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κάνουν την εμφάνισή τους και σας τις παρουσιάζουμε.
Φυσικά είναι περιττό να πούμε πως το καμουφλάζ έχει σχεδιαστεί για να δυσκολεύει την εστίαση των καμερών, ενώ κρύβει επίσης τις γραμμές των επερχόμενων οχημάτων. Aυτό είναι μόνο μέρος της μεταμφίεσης, καθώς τα πρωτότυπα μπορούν να εξοπλιστούν με επιπλέον επένδυση για την απόκρυψη συγκεκριμένων εξαρτημάτων, όπως η μάσκα.
Επιπλέον, επειδή φωτογραφίες δεν τραβούν μόνο οι κατάσκοποι που περιμένουν στους δρόμους, αλλά και εργαζόμενοι ή προμηθευτές που θα βρεθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, η Nissan αναφέρει πως ακόμη και αυτά τα μοντέλα είναι καλυμμένα με ειδικά καλύμματα. Έτσι αποφεύγεται η διαρροή εικόνων που μπορεί να είναι επιζήμιες για την εταιρεία.
Βέβαια όλα αυτά έχουν έναν απώτερο στόχο ο οποίος σύμφωνα με την εταιρεία είναι: «να διασφαλίσουμε ότι η παρουσίαση ενός νέου οχήματος είναι μια πραγματικά σημαντική στιγμή».