Μπορεί οι φήμες να κάνουν λόγο πως η Nissan έχει αρχίσει να εργάζεται ήδη πάνω στο νέας γενιάς GT-R, ωστόσο νέες αναφορές που έρχονται από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως η εταιρεία θα προσφέρει στην τωρινή γενιά R35, μια ήπια υβριδική έκδοση πριν σταματήσει την παραγωγή του.
Συγκεκριμένα, ιαπωνικά μέσα αναφέρουν πως είναι πρόθεση της φίρμας να συνδυάσει το twin-turbo V6 μοτέρ των 3,8 λίτρων με ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt που θα περιλαμβάνει επίσης μια γεννήτρια (ISG). Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η ισχύς του GT-R θα αυξηθεί κατά 30 άλογα και κατά 250 Nm ροπής, φτάνοντας τους 600 ίππους ενώ, όπως είναι φυσικό, θα μειωθεί και η κατανάλωση καυσίμου.
Η ήπια υβριδική έκδοση λέγεται πως θα είναι ουσιαστικά το κύκνειο άσμα του GT-R R35 όταν λανσαριστεί το 2022, δύο χρόνια πριν το μοντέλο σταματήσει να παράγεται, το 2024. Στα σχέδια της Nissan φαίνεται πως είναι και μια Final Edition έκδοση, χωρίς κάποια ηλεκτρική βοήθεια, με την απόδοση του μοτέρ να λέγεται πως θα φτάσει τα 710 άλογα. Η παραγωγή της έκδοσης αυτής λέγεται πως θα περιοριστεί στα 20 αυτοκίνητα.
Το GT-R R35 δεν θα είναι για πολύ καιρό ακόμα το μόνο σπορ μοντέλο στην γκάμα της Nissan, αφού σύντομα αναμένεται να γίνει το ντεμπούτο του 400Z με V6 κινητήρα 3,0 λίτρων και απόδοση που ίσως ξεπερνά τα 400 άλογα. Το κιβώτιο του νέου sportscar θα είναι 7άρι αυτόματο ή χειροκίνητο 6 σχέσεων.