Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δείτε την ιστορία πίσω από το 908/04 concept, τον υποθετικό διάδοχο της Porsche 908 LH που αγωνιζόταν το 1969.

Ο σχεδιαστής της Chery, Alan Derosier, και οι Marcos Beltrao, Martin Peng, Guillermo Mignot και Tom Wheatley, δούλεψαν περίπου 5.000 ώρες σε διάστημα σχεδόν δύο χρόνων.

Δε μιλάμε απλά για ψηφιακές απεικονίσεις, αλλά και για τη δημιουργία ενός μοντέλου σε κλίμακα, αφού ελήφθησαν υπόψιν και τα τεχνικά στοιχεία του οχήματος.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο μείγμα ρετρό και σύγχρονου, με φανάρια από το Mission E και εξατμίσεις που θυμίζουν αυτές της 918 Spyder.

Το όλο εγχείρημα έγινε ανεξάρτητα από την Porsche, γεγονός που ανησυχούσε κάπως τους δημιουργούς καθώς δεν είχαν καμία έγκριση.

H Porsche 908 σήμερα (vid)

2.528 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2017)

Μια ομάδα σχεδιαστών δούλεψε για 2 χρόνια και 5.000 ώρες ώστε να φτιάξει το 908/04 concept, τον υποθετικό διάδοχο της Porsche 908 LH που αγωνιζόταν το 1969. Δείτε τη φανταστική δουλειά που τράβηξε την προσοχή της Porsche…

Η κανονική δουλειά του Alan Derosier είναι να σχεδιάζει αμαξώματα για την κινέζικη Chery. Αποφάσισε, όμως, να μείνει στο γραφείο περισσότερο, ώστε να τεθεί επικεφαλής ενός διαφορετικού εγχειρήματος. Λόγος γίνεται για το 908/04 concept, τον υποθετικό διάδοχο της Porsche 908 LH που αγωνιζόταν το 1969.
 
Η ομάδα αποτελείτο από 4 ακόμα άτομα και είχε την έγκριση του αφεντικού. Μιλάμε για τους Marcos Beltrao, Martin Peng, Guillermo Mignot και Tom Wheatley, οι οποίοι δούλεψαν περίπου 5.000 ώρες σε διάστημα σχεδόν δύο χρόνων. Δε μιλάμε απλά για ψηφιακές απεικονίσεις, αλλά και για τη δημιουργία ενός μοντέλου σε κλίμακα, αφού ελήφθησαν υπόψιν και τα τεχνικά στοιχεία του οχήματος.
   
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο μείγμα ρετρό και σύγχρονου, με φανάρια από το Mission E και εξατμίσεις που θυμίζουν αυτές της 918 Spyder. Φυσικά και υπάρχει εσωτερικό, το οποίο εννοείται πως είναι ξεγυμνωμένο στα απαραίτητα. Carbon στο ταμπλό και σούπερ λεπτά καθίσματα, αλλά και ξύλο για τη ρετρό πινελιά.
 
Πρέπει να τονιστεί πως το όλο εγχείρημα έγινε ανεξάρτητα από την Porsche, γεγονός που ανησυχούσε κάπως τους δημιουργούς καθώς δεν είχαν καμία έγκριση. Μέχρι που η Porsche έστειλε με e-mail τα καλά της λόγια και όχι μόνο αυτό, δημιούργησε και το παρακάτω σύντομο ντοκιμαντέρ για το θέμα.

Toyota
CUSTOM VS MAXUS