Η Punch Group θα αρχίσει το 2024 να μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ που καίνε υδρογόνο ως μια εναλλακτική λύση στα ηλεκτρικά με μπαταρίες.
Diesel μοτέρ σε υδρογονοκινητήρες θα μετατρέπει εταιρεία στην Ευρώπη
To Punch Group είναι ένας όμιλος επιχειρήσεων που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη σε πολλούς τομείς, ωστόσο τα περισσότερα κέρδη του προέρχονται από την κατασκευή και προμήθεια κινητήρων και άλλων ανταλλακτικών για πολλές εταιρείες όπως η BMW και η ZF (πολύ γνωστή εταιρεία στην κατασκευή κιβωτίων). Τo Punch Group πήρε στην κατοχή του το 2020 το εργοστάσιο της General Motors στο Τορίνο και, μαζί του, περίπου 700 μηχανικούς και τεχνικούς και ο όμιλος θέλει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους για να εκπληρώσει ένα αισιόδοξο αλλά και καινοτόμο πλάνο.
Ο όμιλος θα μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ υδρογόνου
O CEO του ομίλου, κ. Guido Dumarey δήλωσε σε συνέντευξή του πως από το 2024, θα αρχίσει να μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για να κινηθούν γιατί πιστεύει πως τα ηλεκτρικά με μπαταρίες δεν αποτελούν τη μόνη λύση, αν θέλουν οι εταιρείες να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα των μοντέλων τους, ειδικά εάν πρόκειται για μικρά επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά. Ο ίδιος επισημαίνει πως τόσο η Ευρώπη όσο και η Κίνα στρέφονται σε αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι που θα μειώσει την ζήτηση για πετρελαιοκινητήρες με αποτέλεσμα να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.
Η μετατροπή απαιτεί γνώσεις και μεγάλες αλλαγές
Για να μετατραπεί ένας diesel κινητήρας σε μοτέρ που θα καίει υδρογόνο πρέπει φυσικά γίνουν μεγάλες αλλαγές. Το υδρογόνο καίγεται 7 φορές πιο γρήγορο από το πετρέλαιο, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να βρεθεί τρόπος να μειωθούν οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης. Η έγχυση νερού είναι ένας τρόπος να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα αλλά οι μηχανικοί φοβούνται πως έτσι θα δημιουργηθεί διάβρωση σε τμήματα του κινητήριου συνόλου. Οι μηχανικοί πρέπει επίσης να βελτιώσουν την λίπανση του κινητήρα ενώ βελτιώσεις πρέπει να γίνουν στο σύστημα έγχυσης των μοτέρ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Στο επίκεντρο τα μοτέρ για ελαφρά επαγγελματικά και φορτηγά
Το Punch Group εργάζεται πάνω σε μοτέρ απόδοσης από 110 έως 550 ίππων και διαβεβαιώνει πως δεν τίθεται ζήτημα αξιοπιστίας ή αντοχής. Η εταιρεία αυτή την στιγμή εργάζεται πάνω στον V8 κινητήρα των 6,6 λίτρων Duramax της General Motors, ωστόσο μέσα στα άμεσα πλάνα της βρίσκεται η ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου από τα 1.500 έως τα 3.000 κ.εκ. Αξίζει να αναφέρουμε πάντως πως, ο CEO δεν φαίνεται να θεωρεί δυνατό να χρησιμοποιηθούν τέτοιοι κινητήρες σε επιβατικά κυρίως λόγο του μεγάλου ντεπόζιτου που χρειάζεται το υδρογόνο για να αποθηκευτεί.
Στην αγορά το 2024 όταν θα έχει αναπτυχθεί το δίκτυο ανεφοδιασμού
Οι υδρογονοκινητήρες του Punch Group υπολογίζεται πως θα γίνουν διαθέσιμοι για αγορά το 2024, όταν και η φίρμα υπολογίζει πως θα έχει αναπτυχθεί ένα ευρύ σύστημα δικτύου για τον ανεφοδιασμό των οχημάτων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους της Ευρώπης.
Το μέλλον των θερμικών κινητήρων!
- Τα μοτέρ υδρογόνου απαιτούν καλύτερη λίπανση και ψύξη
- Στο επίκεντρο τα ελαφρά επαγγελματικά και τα φορτηγά
- Στην αγορά το 2024 όταν θα έχει αναπτυχθεί το δίκτυο ανεφοδιασμού
Πιστεύετε πως το υδρογόνο θα μπορούσε να «σώσει» τα θερμικά μοτέρ από τον αφανισμό;