Όπως έκανε γνωστό η τσεχική μάρκα, κατά τη διάρκεια κατασκευής του1.0 λτ. TSI EVO βενζινοκινητήρα θα εφαρμόσει μία νέα τεχνολογία, όπου οι κύλινδροι θα λαμβάνουν μία λεπτή επίστρωση πλάσματος σε μορφή λιωμένης σκόνης.Η επίστρωση αυτή θα είναι μόλις 0,15 mm και αναμένεται να μειώσει τις τριβές και συνεπώς την κατανάλωση καυσίμου, καθιστώντας έτσι τον 1.0 TSI EVO κινητήρα βενζίνης ακόμη πιο αποδοτικό και με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Ένα μείγμα υδρογόνου και αργού χρησιμοποιείται για τη δημιουργία αερίου πλάσματος, απαιτώντας 4,5 λίτρα υδρογόνου ανά λεπτό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Το πλάσμα φτάνει σε θερμοκρασία 15.000 ° Κελσίου και στη συνέχεια αναμιγνύεται με διάφορους τύπους χάλυβα που βρίσκονται σε μορφή σκόνης. Αυτή η σκόνη αποτελείται από σίδηρο, άνθρακα, πυρίτιο και μαγγάνιο καθώς και άλλα απαραίτητα στοιχεία. Οι μεμονωμένοι κόκκοι σκόνης μετρούν όχι περισσότερο από 50 μm.
Στη συνέχεια η σκόνη αυτή, με τη βοήθεια ενός λέιζερ 1.500-watt που δημιουργεί στους κυλίνδρους δέκα αυλακώσεις ανά χιλιοστόμετρο με μέσο βάθος 40 μm, εφαρμόζεται με ακρίβεια. Όταν ψεκάζεται στα τοιχώματα του κυλίνδρου, η λιωμένη σκόνη σχηματίζει αρχικά ένα στρώμα διαστάσεων περίπου 250 μm. Όμως κατά την τελική επεξεργασία, αυτό το στρώμα περιορίζεται στα 150 μm, δηλαδή 0,15 mm.
Ο Christian Bleiel, Επικεφαλής των Μονάδων Παραγωγής της Skoda, τόνισε μεταξύ άλλων: «Η τεχνικά εξαιρετικά καινοτόμος επίστρωση πλάσματος καθιστά τους κινητήρες EA211 TSI EVO ακόμη πιο αποτελεσματικούς. Παράγουμε τους κινητήρες με επικάλυψη πλάσματος στο Mladá Boleslav σε τρεις βάρδιες και τους εγκαθιστούμε στα στα Fabia, Scala, Octavia, Kamiq και Karoq». Έτσι αυτό σημαίνει ότι οι κινητήρες με επίστρωση πλάσματος χρησιμοποιούνται επίσης στα ήπια υβριδικά Skoda Octavia e-TEC.
...αντϊ να κάνει άλλα και άλλα σοβαρότερα η vw group, πειραματίζεται σε ποιο κάτω brand name, και αν βγει βγήκε!!! Το όχημα είναι για κάποιους εως τις 200000 χλμ. δεν δίνουν σημασία για χώρες όπως οι δικές μας που κρατάμε οχήματα και με πάνω από 500000 χλμ.
...αντϊ να κάνει άλλα και άλλα σοβαρότερα η vw group, πειραματίζεται σε ποιο κάτω brand name, και αν βγει βγήκε!!! Το όχημα είναι για κάποιους εως τις 200000 χλμ. δεν δίνουν σημασία για χώρες όπως οι δικές μας που κρατάμε οχήματα και με πάνω από 500000 χλμ.
Αντιγραφει την τεχνολογια της Renault στον 1,33 turbo βενζινης...Το παραδοξο ειναι οτι αντι να το κανει η μαμα vw το κανει η κορη skoda