Εντυπωσιακό το σχέδιο του Granata, πόσο μάλλον όταν είναι ντυμένο με τα χρώματα της Martini Racing.
Η Integrale επιστρέφει
21.093 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2015)
Η Lancia Integrale επιστρέφει ως πρωτότυπο, όπως ο ίδιος ο Ιταλός σχεδιαστής μας επιβεβαίωσε. Ακολουθούν ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες από το σχέδιο του μοντέλου που ετοιμάζει.
Τα σχέδια του νεαρού, φιλόδοξου Ιταλού σχεδιαστή Angelο Granata για τη σύγχρονη εκδοχή της Lancia Integraleπαίρνουν σάρκα και οστά ή καλύτερα… μέταλλο και μοτέρ. Όπως ο ίδιος ο Granata μας επιβεβαίωσε, έπειτα από διαδικτυακή επικοινωνία που είχαμε μαζί του, υπάρχει πρωτότυπο το οποίο θα είναι έτοιμο σε μερικούς μήνες.Όπως φαίνεται και από τις εικόνες τις οποίες ο Ιταλός έχει αναρτήσει στη διαδικτυακή του σελίδα το σχέδιό του πατάει πάνω στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς Integrale, έχοντας γίνει πιο σύγχρονο. Φυσικά το γεγονός πως είναι πρωτότυπο δεν τον περιόρισε, κυρίως όσον αφορά το εμπρός μέρος, το οποίο είναι αρκετά κάθετο και σίγουρα δεν θα μπορούσε να πληροί τις προδιαγραφές ασφάλειας, ενός μοντέλου παραγωγής.Ο Angelo Granata έδωσε τα πρώτα σχέδια της Integrale το 2013 και από τότε πυροδότησε το ενδιαφέρον πολλών φίλων του αυτοκινήτου αλλά και του ειδικού τύπου, ο οποίος αφιέρωσε διθυραμβικά σχόλια για το δημιούργημά του. Φυσικά οι προετοιμασίες για το πρωτότυπο έχουν ανοίξει την όρεξη στον σχεδιαστή για παραγωγή του μοντέλου. Κάτι που δεν μπορεί να αποκλειστεί, αφού ευελπιστεί πως θα βρεθεί τρόπος να προχωρήσει η παραγωγή του.Ο ίδιος ο Granata δεν θέλησε να μας επιβεβαιώσει τις φερόμενες ως δηλώσεις του σύμφωνα με τις οποίες η πρωτότυπη Integrale θα τροφοδοτείται από τον 5κύλινδρο 20βάλβιδο κινητήρα του Fiat Coupe αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες που θα την καθιστούν τετρακίνητη. Μέχρι την παρουσίαση του πρωτότυπου, οπότε και θα μας λυθούν οι όποιες απορίες, ας απολαύσουμε τις εικόνες του ως πολιτικό αλλά και ως αγρίμι του WRC στα χρώματα της Martini Racing.Αλήθεια εσείς πιστεύετε πως θα είχε τύχη το σχέδιο του Angelo Granata στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία;
Φαντάσου του να περνά από μπροστά σου σε ειδική του Ακρόπολις...
Σίγουρα θα είχε λαμπρό μέλλον, το πρωτότυπο είναι συγκλονιστικά όμορφο. Προϋπόθεση βέβαια να μεταφέρει αυτούσιες όλες τις αξίες που καθιέρωσαν την "Βασίλισσα" που σημαίνει μοναδικό κράτημα, απίστευτα φρένα, μοναδικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ από σούπερ αποδοτικά υπερ μοντέρνα μηχανικά σύνολα με απαράμιλλη αξιοπιστία, άνεση και πολυτέλεια και τέλος να μην σπάει με τίποτα μιας και η πρώτη χρησιμοποιούσε αυτούσια ανταλλακτικά φορτηγών της IVECO.
Η προοπτική να αλλάξει το μπροστινό κάθετο μέρος (μάσκα)
με χάλασε... Αυτό εξάλλου είναι και το αναγνωρίσιμο κομμάτι
του αυτοκινήτου. Μακάρι να βγει στην παραγωγή ως έχει.
Σίγουρα θα είχε λαμπρό μέλλον, το πρωτότυπο είναι συγκλονιστικά όμορφο. Προϋπόθεση βέβαια να μεταφέρει αυτούσιες όλες τις αξίες που καθιέρωσαν την "Βασίλισσα" που σημαίνει μοναδικό κράτημα, απίστευτα φρένα, μοναδικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ από σούπερ αποδοτικά υπερ μοντέρνα μηχανικά σύνολα με απαράμιλλη αξιοπιστία, άνεση και πολυτέλεια και τέλος να μην σπάει με τίποτα μιας και η πρώτη χρησιμοποιούσε αυτούσια ανταλλακτικά φορτηγών της IVECO.
Ρε παιδιά μην το ζαλίζεται το θέμα Lancia ο Sergio την έχει χεσμένη.
Συμφωνώ με τον φίλο Μπάμπη αλλά πρέπει να είναι στα σημερινά πρότυπα και να έχει και την παθητική σημερινή ασφάλεια...
Η προοπτική να αλλάξει το μπροστινό κάθετο μέρος (μάσκα) με χάλασε... Αυτό εξάλλου είναι και το αναγνωρίσιμο κομμάτι του αυτοκινήτου. Μακάρι να βγει στην παραγωγή ως έχει.