ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

4 γενιές υβριδική τεχνολογία Toyota.

Όταν το 1997 η Toyota ξεκίνησε πρώτη την ευρεία παραγωγή του Prius, οι περισσότεροι στο άκουσμα της λέξης υβριδικό άκουγαν κάτι τελείως ξένο.

Toyota: Το αφεντικό στα υβριδικά

22.073 Επισκέψεις στο άρθρο

Δείτε τώρα πως η Toyota έχει καταφέρει να οδηγεί την κούρσα των υβριδικών μετά από 4 γενιές υβριδικής τεχνολογίας.

Όταν το 1997 η Toyota ξεκίνησε πρώτη την ευρεία παραγωγή του Prius, οι περισσότεροι στο άκουσμα της λέξης υβριδικό άντε το πολύ να σκέφτονταν κάποιο υβρίδιο σπόρου καλαμποκιού ή ντομάτας. Και όμως η Toyota τότε έγραφε ιστορία φέρνοντας στο προσκήνιο την τεχνολογία, που υπόσχεται να σώσει τον πλανήτη, αλλά και την αυτοκίνηση. Για να πούμε τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη, η υβριδική τεχνολογία δεν ανακαλύφθηκε από την Toyota, ωστόσο η ιαπωνική φίρμα είναι αυτή που πίστεψε σε αυτήν, επένδυσε και σήμερα δείχνει να δικαιώνεται: 20 χρόνια μετά το πρώτο υβριδικό ευρείας παραγωγής, η Toyota μετράει ήδη από το τέλος του 2016 10,5 εκατ. πωλήσεις υβριδικών μοντέλων παγκοσμίως! Μάλιστα η Toyota κάνει λόγο για 77.000.000 τόνους εξοικονόμησης σε εκπομπές CO2 και κάποια δισεκατομμύρια σε λίτρα βενζίνης!
 
Μια απλή ιδέα, με high-tech υλοποίηση
 Με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων CO2, η Toyota υιοθέτησε το παράλληλο υβριδικό σύστημα με το όχημα να διαθέτει δύο πηγές ενέργειας: Ως κύρια μονάδα κίνησης είναι ο βενζινοκινητήρας, που όμως παίρνει βοήθεια από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα (η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε ειδικές μπαταρίες), ο οποίος κινεί το όχημα στην κίνηση, ή λειτουργεί μαζί με τον θερμικό κινητήρα σε ανηφόρες ή δυνατές επιταχύνσεις. Το εξελιγμένο σύστημα ανακτά, με διάφορους τρόπους, τη χαμένη ενεργεία και την αποθηκεύει στις μπαταρίες. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει καλύτερη οικονομία από το diesel και μάλιστα χωρίς τα επικίνδυνα οξείδια του αζώτου (NOx), που χαρακτηρίζουν την πετρελαιοκίνηση για αυτό η Toyota και το βάζει σιγά-σιγά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ας δούμε καλύτερα την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, που σήμερα βρίσκεται στην 4η γενιά της.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FIAT DOBLO CARGO