Στην δοκιμή του plug-in hybrid Lexus NX κάναμε 77 χλμ. μόνο με ρεύμα, γεγονός που διαμορφώνει μια εντυπωσιακή μέση κατανάλωση 2,5 λτ./100 χλμ..
Υπάρχει ένα μεγάλο άλμα στην κλίμακα μεγέθους από το UX στο Lexus NX: Eίναι ένα αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο και ανήκει σε μια κατηγορία όπου οι premium κατασκευαστές αντλούν αρκετή πελατεία. Αρκεί μια ματιά στους ανταγωνιστές του: Mercedes GLC, BMW X3 και Audi Q5 μεταξύ άλλων.
Σήμα κατατεθέν του ΝΧ, η στιβαρή και πολυτελής καμπίνα, ενώ κάθε ένα από τα διάφορα επίπεδα εξοπλισμού του έρχεται με στάνταρ αποκλειστικό εξοπλισμό πολυτελείας
Σήμα κατατεθέν του ΝΧ, η στιβαρή και πολυτελής καμπίνα, ενώ κάθε ένα από τα διάφορα επίπεδα εξοπλισμού του έρχεται με στάνταρ αποκλειστικό εξοπλισμό πολυτελείας και φυσικά πληρέστατο πακέτο αυτοματισμών και συστημάτων υποβοήθησης.
Από εκεί και πέρα, τόσο η full hybrid έκδοση, όσο και η plug-in υβριδική προσφέρονται με κινητήρα 2,5 λίτρων και κίνηση στους εμπρός ή και τους 4 τροχούς. Μάλιστα στην δοκιμή του plug-in hybrid Lexus NX κάναμε 77 χλμ. μόνο με ρεύμα, γεγονός που διαμορφώνει μια εντυπωσιακή μέση κατανάλωση 2,5 λτ./100 χλμ., ενώ άξια αναφοράς είναι η ηχομόνωση της καμπίνας, η οποία αποτυπώνεται στα νούμερα μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center, αφού στα 120 χλμ./ώρα ο θόρυβος στην καμπίνα είναι στα 67,5 ντεσιμπέλ.