ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η παραγωγή του Rimac Concept_One θα περιοριστεί σε μόλις 8 μονάδες και για την ώρα η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η παραγωγή του Rimac Concept_One θα περιοριστεί σε μόλις 8 μονάδες και για την ώρα η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί.

Ηλεκτρικό supercar 1088 PS

2.891 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2016)

Με εξωπραγματικές επιδόσεις και μοναδική μορφή, εμφανίζεται το Rimac Concept_One, που -παρόλο το όνομά του- αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό hypercar παραγωγής.

Η Rimac θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης την έκδοση παραγωγής του Concept_One, το οποίο μπερδεύοντάς μας διατηρεί το όνομα Concept_One που το κάνει να ακούγεται σαν πρωτότυπο. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 8 μονάδες και για την ώρα η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί.Διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 1088 ίππων και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό hypercar παραγωγής. Σε σχέση με το πρωτότυπο του 2011, το μοντέλο παραγωγής έχει πιο λεπτή γρίλια, νέο καπό, διαχύτη από ανθρακονήματα και διαφορετικά πίσω φωτιστικά σώματα.Στο εσωτερικό τα πάντα είναι αλουμινένια και ανθρακονημάτινα, ενώ υπάρχουν και αλκαντάρα επενδύσεις. Εντυπωσιάζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το high-tech σύστημα infotainment με 4G σύνδεση, ενώ φυσικά το πλαστικό λάμπει δια της απουσίας του.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΟι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -ένας για κάθε τροχό- τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 82 kWh και διαθέτουν ο καθένας το δικό του κιβώτιο. Οι δύο μπροστά έχουν μίας σχέσης, ενώ οι πίσω έχουν διπλοσύμπλεκτα 2 σχέσεων. Αποδίδουν όλοι μαζί 1.088 άλογα και 1.600 Nm ροπής, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ.Θέλετε κι άλλα νούμερα; Η τελική ταχύτητα είναι στα 355 χλμ./ώρα, ενώ το βάρους 1.850 κιλών Concept_One ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 31,5 μέτρα. Το βάρος αυτό του δίνει την εξής συγκλονιστική σχέση: 588 ίπποι/τόνο. Το μήκος του αγγίζει τα 4.187 χλστ., το πλάτος τα 1.842 χλστ. και το ύψος τα 1.070 χλστ., με την αναλογία βάρους να είναι 42% μπροστά και 58% πίσω.Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες έχουν ένα torque vectoring σύστημα τετρακίνησης R-AWTV που υπολογίζει με ακρίβεια την βέλτιστη κατανομή ροπής μεταξύ των τροχών. Διαθέτουν τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (comfort, control, track και drift) και λειτουργούν παράλληλα ως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ως σύστημα ελέγχου ευστάθειας και ως ηλεκτρικό ABS. 

Σημειώστε επιδόσεις: το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., τελική ταχύτητα 355 χλμ./ώρα.

Σημειώστε επιδόσεις: το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., τελική ταχύτητα 355 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW
FIAT DOBLO CARGO