Τα τρία μοτέρ του θέματος διαθέτουν αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων, με αυτό του Golf να υπερτερεί σε επιδόσεις. Παρόλο που διαθέτει τη μικρότερη ιπποδύναμη εκ των τριών με 110 άλογα, αυτά στην πράξη αποδίδονται γραμμικά και αποδεικνύονται ικανότατα να κινήσουν σε γρήγορους ρυθμούς το πιο ελαφρύ αμάξωμα του γερμανικού μοντέλου.
Ισχυρότερο είναι το μοτέρ του Civic με τα 129 άλογα και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC), κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού τραβάει θετικά από χαμηλά και αντίθετα με τα περισσότερα αντίστοιχου κυλινδρισμού σύνολα και δεν «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές.
Αντίστοιχα μεστή απόδοση στις μεσαίες και στις υψηλές στροφές έχει και ο 1.000άρης κινητήρας του i30, αν και στις χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση, διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Στον τομέα της κατανάλωσης τα Hyundai i30 και Honda Civic σε περιπτώσεις πίεσης, θα ανεβάσουν την κατανάλωση, ενώ το Golf από τη μεριά του με 6,4 λτ./100 χλμ. διαθέτει ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο.
Πρώτο το hyundai λόγω τιμής, πολύ κοντά το honda σαν νεανικότερο. Και τα δυο βέβαια είναι αξιόπιστα. Οσο για το golf... καλή η προσπάθεια αλλά ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει πλέον...
Πρώτο το hyundai λόγω τιμής, πολύ κοντά το honda σαν νεανικότερο. Και τα δυο βέβαια είναι αξιόπιστα. Οσο για το golf... καλή η προσπάθεια αλλά ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει πλέον...