Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα τρία μοντέλα είναι η διάταξη της πίσω ανάρτησης, με τα Civic και i30 να έχουν την -ασφαλώς καλύτερη- επιλογή των πολλαπλών συνδέσμων, συγκριτικά με τον ημιάκαμπτο άξονα του Golf.
Οδηγικά λοιπόν, το Civic είναι άνετο στο δρόμο με πολύ καλή σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Παράλληλα η σύζευξη οδηγού-οδοστρώματος γίνεται εξαιρετικά από το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα σε οριακές συνθήκες το Civic να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Σε οριακές συνθήκες, αποτελεσματικό είναι και το i30, που παρουσιάζεται με περιορισμένες κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός. Το δε τιμόνι, μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε, ωστόσο είναι βολικό μέσα στην πόλη, με την απορροφητική ανάρτηση να συμπληρώνει την αστική πλευρά του χαρακτήρα του.
Τέλος οδηγώντας το Golf αναμφίβολα το κομμάτι που θα ξεχωρίσει ο οδηγός είναι αυτό της ποιότητας κύλισης, με το θόρυβο από το δρόμο να είναι σχεδόν ανεπαίσθητος και την καλορυθμισμένη ανάρτηση να μην αφήνει τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Την ίδια ώρα στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες σου βγάζει μια αίσθηση απόλυτης ασφάλειας. Από την άλλη μια πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων θα ήταν προτιμότερη και θα αποκάλυπτε και μια πιο fun to drive πλευρά του αυτοκινήτου.
Πρώτο το hyundai λόγω τιμής, πολύ κοντά το honda σαν νεανικότερο. Και τα δυο βέβαια είναι αξιόπιστα. Οσο για το golf... καλή η προσπάθεια αλλά ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει πλέον...
Πρώτο το hyundai λόγω τιμής, πολύ κοντά το honda σαν νεανικότερο. Και τα δυο βέβαια είναι αξιόπιστα. Οσο για το golf... καλή η προσπάθεια αλλά ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει πλέον...