To Mazda3 με τη σχεδιαστική γλώσσα «kodo» προβάλλει έναν έντονα δυναμικό χαρακτήρα.
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
363.528 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2021)
Honda Civic 1,0 VTEC turbo + Σχεδίαση που ξεφεύγει από τα δεδομένα, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, κινητήρας - Ορατότητα προς τα πίσω, σκαλοπάτι χώρου αποσκευών, χροιά κινητήρα και κατανάλωση υπό πίεση
Mazda3 Skyactiv-G122 + Εμφάνιση, ποιότητα και εικόνα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ποιότητα κύλισης, εργονομία - Απόδοση και κυβισμός κινητήρα, τιμή, χώρος αποσκευών, ορατότητα πίσω και πλάγια
Toyota Corolla 1,8 Hybrid + Κατανάλωση, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, ευχρηστία, άνεση ανάρτησης - Μέτριοι χώροι, βουητό στην επιτάχυνση, απουσία προκαθορισμένων «σχέσεων» στο eCVT
Ο fun to drive θα κληθεί επιλέξει ανάμεσα στο HondaCivic και στο Mazda3. Το δεύτερο είναι πιο σφιχτό και με ένα κλικ πιο πειστικό τιμόνι, το Civic όμως συνδυάζει το ταμπεραμέντο με καλύτερο στρογγύλεμα των κακοτεχνιών.
Ο Value for money θα επιλέξει το HondaCivic για τη χαμηλότερη τιμή και τον πλήρη εξοπλισμό. Η Toyota Corolla θα τον δελεάσει με την κορυφαία οικονομία καυσίμου και την 6ετή της εγγύηση.
O high-tech θα επιλέξει την υβριδική έκδοση της Corolla. Και όχι μόνο επειδή έχει «προχωρημένη» υβριδική τεχνολογία, αλλά επειδή διαθέτει και όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία..
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Corolla Mazda Honda για μένα
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).