Το Honda Civic για παράδειγμα είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ευχάριστα και ικανά με σπορ αίσθηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κλάσης σήμερα.
Στο δρόμο: Και οι οικογενειάρχες έχουν ψυχή
363.527 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2021)
Ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά παρουσιάζουν τα 3 μοντέλα της συγκριτικής παρουσίασης, τα οποία διαθέτουν στάνταρ και όλα τα μοντέρνα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης.
Το Honda Civic για παράδειγμα είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ευχάριστα και ικανά με σπορ αίσθηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κλάσης σήμερα. Η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης παρά το σφιχτό της setup, ενώ αυτό προσθέτει πόντους στο σύνολο σε πιο σπορτίφ ρυθμούς. Σε τέτοιες καταστάσεις, το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ το γλυκό «δένει» με την παρεχόμενη αίσθηση στον οδηγό του. Στην καθημερινότητα η μέτρια ευελιξία και η ορατότητα πίσω αποτελούν αγκάθια στις αστικές μετακινήσεις.
Το Mazda3 είναι ακόμα πιο εστιασμένο και πιο σπορ τόσο σε αίσθηση όσο και συμπεριφορά. Είναι άλλωστε και το πιο σφιχτό από όλα εμφανίζοντας τη μικρότερη κλίση και την αμεσότερη συμπεριφορά, χάνοντας όμως σε άνεση πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Η μέτρια ορατότητα πίσω και πλάγια είναι το μοναδικό ουσιαστικό ψεγάδι του Mazda3 στην καθημερινότητα.
Αντιθέτως, η Toyota Corolla εμφανίζει την καλύτερη δυνατή ισορροπία σε οδηγικό ταμπεραμέντο και ποιότητα κύλισης εκφράζοντας ένα ξεχωριστό πολιτισμένο χαρακτήρα και μια ιδιαίτερη ευελιξία στην καθημερινότητα. Χάρη στη νέα πλατφόρμα και την πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια συγκαταλέγεται πλέον στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας. Είναι εμφανής η αμεσότητα του αμαξώματος και του πλαισίου να ακολουθήσει τις επιθυμίες του οδηγού, αν και στερείται ελαφρώς σε αίσθηση έναντι των άλλων δύο μοντέλων.
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Corolla Mazda Honda για μένα
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).