Κινητήρες: Κορυφαία οικονομία για τη full υβριδική Corolla
363.524 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2021)
Κάθε μοντέλο έχει διαφορετικής φιλοσοφίας σύστημα κίνησης. Η Corolla σε αυτή την έκδοση στοχεύει ξεκάθαρα στην οικονομία και για το λόγο αυτό εξοπλίζεται με full υβριδικό σύστημα κίνησης 122 ίππων που συνδυάζεται στάνταρ με ένα e-CVT κιβώτιο, το οποίο λειτουργεί σαν αυτά με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις μετάδοσης. Το αποτέλεσμα είναι κορυφαία οικονομία με 5,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές μεικτές συνθήκες, στοιχείο που σε κάνει να μη δίνεις και τόση σημασία στο βουητό που παράγεται κατά την έντονη επιτάχυνση.
Τo Mazda3 κάνει «χρήση» της Skyactiv τεχνολογίας που έχει αναπτύξει η Mazda και συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το 2λιτρο μοτέρ δεν διακρίνεται για την απόδοσή του, αλλά για την γραμμική και ραφιναρισμένη λειτουργία, καθώς και για την ευρωστία του από χαμηλά. Το μοντέλο που είχαμε μετρήσει ήταν με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και έτσι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση επιδόσεων και κατανάλωσης.
Το Honda Civic εφαρμόζει πιο κλασικές λύσεις, όπως ο 3κύλινδρος 1,0 λτ. VTEC Turbo κινητήρας με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC). Μέτα την ανανέωση του μοντέλου έχει χάσει 3 άλογα ικανοποιώντας με το τράβηγμα και την ελαστικότητά του από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω. Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές, αλλά η 3κύλινδρη φύση του συνόλου γίνεται αντιληπτή τόσο με τον ήχο όσο και με τη χροιά του. Εξαιρετικός ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου είναι και αυτός μέρος της οδηγοκεντρικής προσέγγισης του μοντέλου.
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).
Για λιγότερα από 10-12.000 χιλιόμετρα το Toyota σε 1.2 turbo μπορεί είναι πιο συμφέρρουσα λύση. Καλύτερες επιδόσεις. Η οικονομία του υβριδικού θα πάει περίπατο όταν έρθει η ώρα να αλλαξεις την μπαταρία και θα τα σκάσεις όλα μαζεμένα. Και εάν το πουλήσεις νωρίτερα επειδή ο επόμενος θα ξέρει ότι θα τα σκάσει θα έχει πέσει η τιμή μεταπώλησης του υβριδικού.
Corolla, και μόνο..και το mazda 3 δεν είναι κακό, αλλά λίγο κινητήρα ακριβό.. το Civic, και λόγο μειωμένης αξιοπιστίας αλλά και αντιπροσωπείας δύσκολα το αγοράζεις. Η Corolla φαντάζει μονόδρομος.
Corolla Mazda Honda για μένα
Τo Civic είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμενο και πλέον και καλύτερο value. H αξιοπιστία των Honda δεν είναι όπως παλιά και η αντιπροσωπεία έχει (όπως πάντα) θέματα, αυτό για εμένα είναι το μόνο αρνητικό - αισθητικά είναι πλέον 'οικείο' οπότε μια χαρά . Οποιος θέλει εγγύηση παίρνει TOYOTA (αν και πλέον άλλες μάρκες δίνουν και περισσότερα χρόνια εγγύηση και το μοντέλο αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα), όποιος θέλει να ξεχωρίζει παίρνει mazda (θα ξεχωρίζει απλά διότι λίγοι θα δώσουν παραπάνω χρήματα για το τίποτα) και όποιος θέλει πλήρες γιαπωνέζικο πακέτο θα πάει Civic ... απλά πράγματα (βέβαια ποιότητα υλικών & φινέτσα ΔΕΝ θα πάρει, για να εξηγούμαστε...).