Όπως τονίζει η Honda, σε ταχύτητες έως και τα 40 χλμ./ώρα, το 91% των χιλιομέτρων πραγματοποιούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και είδαμε 3,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Honda HR-V e:HEV και Kia Niro HEV
Honda HR-V e:HEV vs Kia Niro HEV: Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Κορυφαίο υβριδικό C-SUV σε κατανάλωση το Kia Niro, «καίει» 3,5 λίτρα και έχει καλύτερες επιδόσεις το Honda HR-V
Πολύ καλή η κατανάλωση του HR-V e:HEV; «Hold my beer», απαντάει το Kia Niro Hybrid. Στις μετρήσεις μας είδαμε κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 σε πόλη και ταξίδι, με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 43,5 ίππων να κάνει τη διαφορά. Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες υποβοηθά το θερμικό μοτέρ, έχοντας την ικανότητα να κινείται ηλεκτρικά μέχρι και την ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Σε ECO πρόγραμμα τα paddles στο τιμόνι ρυθμίζουν την ανάκτηση ενέργειας, ενώ σε άλλο drive mode κάνεις χειροκίνητα τις αλλαγές σχέσεων.
Και από επιδόσεις; Παρότι με 10 λιγότερα άλογα (131 PS έναντι 141 PS), το Honda HR-V e:HEV έχει καλύτερη επιτάχυνση από στάση αλλά και ενδιάμεσες ρεπρίζ για προσπεράσεις. Στον αντίποδα, περισσότερο βολικό και ευχάριστο είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων του Kia Niro Hybrid, παρότι και το κιβώτιο της Honda είναι πιο αθόρυβο σε σχέση με ένα eCVT. Τι δεν μας άρεσε; Αμφότερα έχουν μικρό ρεζερβουάρ και σε ένα μεγάλο ταξίδι όταν η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη, μειώνεται αντίστοιχα και η αυτονομία τους.
Χώροι: Αρκετά πιο ευρύχωρο το Kia Niro, καλύτερο μόνο στα γόνατα το Honda HR-V
Σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας των 43,5 ίππων καθυστερεί την εµπλοκή του θερµικού µοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης του Kia Niro hybrid.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | HONDA HR-V | KIA NIRO | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | MICHELIN | CONTINENTAL | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 | 10,67 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 37,2 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,2 | 17,59 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,4 | 6,1 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,5 | 8,5 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 68 | 67,8 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 71,2 | 70,6 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,5 | 4,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
6,3 | 6 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,5 | 5,1 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
635 | 700 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,36 | 1,4 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,44 | 1,42 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18,5 | 16,5 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 2,5 | 6,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
335 | 451 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
5 | 17,5 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
65 | 69,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
765 | 945 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
500 | 540 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
199,5 | 195 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
98,5 | 108 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »