Honda ZR-V και CR-V ενσωματώνουν την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία e:HEV, σύστημα κίνησης που έχουμε δει στο 11ης γενιάς Civic. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,0 λτ. που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson (143 PS) και δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 1,05 kWh. Τα τρία μοτέρ συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια (e-CVT), για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος ανέρχεται στα 184 άλογα, ενώ σύμφωνα με την Honda, το ZR-V καταναλώνει 5,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. Το νέο CR-V, εκτός από αυτοφορτιζόμενη υβριδκή έκδοση, αναμένεται να προσφερθεί στην Ελλάδα και ως Plug-in υβριδικό και να γίνει έτσι το πρώτο PHEV μοντέλο της Honda, επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το σύνολο αυτό θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, το μοτέρ βενζίνης και μια μπαταρία που θα του προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 82 χιλιομέτρων (μπαταρία 17,7 kWh). Η φόρτιση της μπαταρίας θα μπορεί να γίνει από 0-100% σε μόλις 2,5 ώρες, όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι στους 25 βαθμούς. Το πιο μικρό σε μέγεθος HR-V εφοδιάζεται και με ένα λιγότερο ισχυρό -και πάλι υβριδικό- κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στις τιμές των SUV της Honda, αφού λίγες μέρες νωρίτερα η αντιπροσωπεία της Honda προχώρησε στο εμπορικό λανσάρισμα του ZR-V. To SUV που είναι πιο προσιτό από τα τρία είναι φυσικά το μικρότερο HR-V, το οποίο κοστίζει από 36.700 ευρώ. Το ZR-V, και αυτό μικρομεσαίο αλλά με σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις και πιο ισχυρό κινητήρα, κοστίζει από 44.700 ευρώ, αμφότερα στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Elegance. Το νέο CR-V δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα, αλλά με δεδομένο πως η προηγούμενη γενιά κοστίζει από 50.800 ευρώ, θεωρείται απίθανο να το δούμε να πέφτει κάτω από αυτό το ποσό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα μεσαίο SUV με 184 ίππους, με υβριδικό κινητήριο σύνολο που υπόσχεται πολύ οικονομικές μετακινήσεις αλλά και χώρους «γηπέδου».