ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
8 φωτογραφίες »

Το ιαπωνικό μίνι σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ αρχής ως ηλεκτρικό, με τους μηχανικούς να μεταφέρουν την κίνηση στον πίσω άξονα και να τοποθετούν και ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

17.275 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2021)

Με ισχυρά μοτέρ που καλύπτουν τις αστικές ανάγκες

Ο ηλεκτροκινητήρας του Cooper SE αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρία 32,6 kWh, ικανή να του χαρίσει αυτονομία έως και 234 χλμ., σύμφωνα με τη φίρμα.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Cooper SE αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρία 32,6 kWh, ικανή να του χαρίσει αυτονομία έως και 234 χλμ., σύμφωνα με τη φίρμα.

Περνώντας στα ηλεκτρικά σύνολα των δύο μοντέλων, ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας του Cooper SE αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής (όχι τυχαία ισχύ, θυμίζοντας αυτή του Cooper S με 192 ίππους και 285 Nm ροπής), με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρία 32,6 kWh, ικανή να του χαρίσει αυτονομία έως και 234 χλμ., σύμφωνα με τη φίρμα. Το Honda e από την άλλη αποδίδει 154 ίππους, με τη ροπή να φτάνει στα περισσότερα 315 Nm, ενώ η μπαταρία των 35,5 kWh του χαρίζει θεωρητική αυτονομία 210 χλμ.. (222 χλμ. με 16άρα ζάντα).


Το Honda e στο δρόμο διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση, δίνοντας μια αίσθηση σαν καρτ, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την άνεση.

Το Honda e στο δρόμο διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση, δίνοντας μια αίσθηση σαν καρτ, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την άνεση.

Η απόκριση λόγω της ηλεκτρικής φύσης και στα δύο μοντέλα είναι άμεση, με τη μέγιστη ροπή να έρχεται από μηδενικές στροφές, εξυπηρετώντας την σπορτίφ οδική συμπεριφορά που υπόσχονται τα δύο μοντέλα στο δρόμο.


Το MINI Cooper SE πατάει σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, διατηρώντας στον πίσω άξονα τη διάταξη με τους πολλαπλούς συνδέσμους, υποσχόμενο αίσθηση ανάλογη με την σπορτίφ έκδοση «S».

Το MINI Cooper SE πατάει σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, διατηρώντας στον πίσω άξονα τη διάταξη με τους πολλαπλούς συνδέσμους, υποσχόμενο αίσθηση ανάλογη με την σπορτίφ έκδοση «S».

Δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο
Μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι πως το ιαπωνικό μίνι σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξΆ αρχής ως ηλεκτρικό, με τους μηχανικούς να μεταφέρουν την κίνηση στον πίσω άξονα και να τοποθετούν ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς. Αυτό σε συνδυασμό με τα αυξημένα μετατρόχια, χαρίζουν μια σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση, δίνοντας μια αίσθηση σαν καρτ στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν σε υψηλά επίπεδα την άνεση.

Από την άλλη το MINI Cooper βασίστηκε στις συμβατικές εκδόσεις, με τις απαραίτητες φυσικά μετατροπές, το οποίο σημαίνει πως πατάει σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, διατηρώντας στον πίσω άξονα τη διάταξη με τους πολλαπλούς συνδέσμους. Και εδώ υπάρχει το kart-feeling ενώ η MINI υπόσχεται αίσθηση ανάλογη με την έκδοση «S», συγκριτικά πάντως με την οποία η ηλεκτρική έκδοση είναι κατά 18 χλστ. ψηλότερη (ωστόσο με χαμηλότερο κέντρο βάρους λόγω των μπαταριών που είναι τοποθετημένες στο πάτωμα).

Η γνώμη μας
Κοιτώντας νούμερα και τεχνικά χαρακτηριστικά το Mini Cooper SE έχει προβάδισμα, όμως επειδή σημασία έχει και το συναίσθημα, κλίνουμε προς το Honda e, γιατί βγάζει στο παρόν ένα συνδυασμό από το παρελθόν και το μακρινό μέλλον. Και τα δύο πάντως φορτίζουν γρήγορα, όμως οι αυτονομίες αποκαλύπτουν τον αστικό τους προσανατολισμό. Όταν θα θελήσεις να απολαύσεις το kart-feeling, θα είναι για λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με μια έκδοση με κινητήρα ΕΚ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS