Ο 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost των 125 ίππων του Puma, με τη βοήθεια και του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm στις χαμηλές στροφές, είναι εύρωστος από χαμηλά, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία.
Έχουν καλή κατανάλωση & παρόμοιες επιδόσεις, το Puma έχει και προγράμματα οδήγησης
Με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων και των 50 Nm ροπής να δίνει την απαραίτητη βοήθεια, το σύνολο του Suzuki Vitara σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα.
Όπως είπαμε και στην αρχή της συγκριτικής δοκιμής μας, Ford Puma και Suzuki Vitara εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά σύνολα 48V, τα οποία εξασφαλίζουν ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στις επιμέρους προδιαγραφές, κάτω από το καπό του Ford Puma είναι ο 1.000άρης EcoBoost των 125 ίππων, ο οποίος έχει μέση πραγματική κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ.. Αρκετά θετικό κούμπωμα και αίσθηση έχει το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ αναλόγως του επιλεγμένου προγράμματος οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail) διαφοροποιείται είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές (ECO και Sport), είτε η λειτουργία του ESP (Slippery και Trail).
Στο 2κίνητο Suzuki Vitara δεν υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης drive mode, στο σύνολο με τον 1.400άρη Boosterjet. Η απόδοση του συνόλου είναι στα 129 άλογα, με την κατανάλωση να μένει κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., παρότι δεν υπάρχει δυνατότητα ελεύθερης κύλισης και ηλεκτρικών εκκινήσεων. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Vitara έχει παρόμοιους χρόνους με τους αντίστοιχους του Puma στις ρεπρίζ και καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα.