Το Toyota Aygo είναι σούπερ οικονομικό σε κατανάλωση.
Κινητήρες: Πιο σβέλτο το i10, πιο οικονομικό το Aygo
109.013 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2020)
Η διαφορά στην ιπποδύναμη ανάμεσα στην «καλή» έκδοση του Hyundai i10 (με νέο 1,2 λτ. CVVT κινητήρα) και στο Toyota Aygo είναι αρκετά σημαντική (84 ίπποι έναντι 72) κάτι που φυσικά έχει ως αντίκρισμα, τις αντίστοιχα καλύτερες επιδόσεις του i10. Βέβαια ανάλογα αυξημένη είναι και η κατανάλωση, με το i10 να απαιτεί περίπου 2 λτ./100 χλμ. περισσότερα. Λογικά η έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 67 ίππων θα είναι πιο οικονομική, αλλά και πιο αργή.
Από την άλλη, ο 1,0 VVT-i κινητήρας του Aygo είναι ο μόνος διαθέσιμος. Σε γενικές γραμμές έχει εύκολο έργο να επιτελέσει χαρίζοντας στο αρκετά ελαφρύτερο ιαπωνικό μίνι μια ευχάριστη «ζωντάνια» -αν και όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνει έκδηλη την 3κύλινδρη φύση του- με τις μακριές σχέσεις να πνίγουν τις ρεπρίζ. Από την άλλη η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή και κυμαίνεται με ευκολία γύρω από τα 5,0 λτ./100 χλμ..
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Οι τιμές των χιουνται έχουν αρχίσει και παίρνουν την πάνω βόλτα.