Το Ηyundai i10 σε γενικές γραμμές έχει χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου με πιο ολοκληρωμένη οδηγική εικόνα και στάνταρ πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.
Στο δρόμο: Ανέβασε τον πήχη το νέο i10
109.011 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2020)
Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια. Παράλληλα προτάσσει και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης με πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής (5,1 μ.). Είναι εξαιρετικά εύχρηστο και όταν το παρακάνεις δε θα αιφνιδιάσει με απρόβλεπτες ή απότομες αντιδράσεις.
Το Hyundai i10 παρότι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, είναι ακόμα πιο ευέλικτο (ακτίνα στροφής 5,0 μ.). Κυρίως όμως χάρη στα πιο φαρδιά μετατρόχια και το μακρύτερο μεταξόνιο διαθέτει πιο ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και δυναμικό κράτημα, τη στιγμή που η ανάρτησή του τα βγάζει καλύτερα πέρα με τις ανωμαλίες του δρόμου. Η πιο προσεγμένη ηχομόνωση δίνει επιπλέον πόντους προσφέροντας συγκριτικά καλύτερα ποιότητα κύλισης. Το i10 σε γενικές γραμμές έχει χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου με γερό κράτημα και δυναμικά φρένα (οι πίσω δίσκοι πάντως δεν προσφέρονται στις πρώτες δύο εκδόσεις), αφήνοντας περιθώριο γκρίνιας μόνο για την πληροφόρηση του τιμονιού.
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Οι τιμές των χιουνται έχουν αρχίσει και παίρνουν την πάνω βόλτα.