Ευχάριστος είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Hyundai i10 -ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες εκδόσεις του- προβάλλοντας πάντα πολύ καλά επίπεδα ποιότητας και συναρμολόγησης.
Εσωτερικό: Το «ώριμο» i10 & το νεανικό Aygo
109.012 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2020)
Στο νέο Hyundai i10 είναι εμφανής η συνολική αναβάθμισή του σε θέματα ποιότητας και εργονομίας. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από σκληρά πλαστικά καλής ποιότητας με πολύ καλή συναρμογή και προσεγμένο φινίρισμα, ενώ στις πλούσιες εκδόσεις του διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment.
Πιο νεανικό διάκοσμο παρουσιάζει το εσωτερικό του Aygo που τονίζεται από τους όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς και την πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης. Από κει και πέρα και στις πιο πλούσιες εκδόσεις, η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment «γεμίζει» με την παρουσία της το μικρό ταμπλό, προσφέροντας παράλληλα και την απαραίτητη high tech νότα.
Όσον αφορά στους χώρους και όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, η υπεροχή του Hyundai i10 εξαργυρώνει στο έπακρο την αύξηση του μήκους και του μεταξονίου προσφέροντας χώρους που αντιστοιχούν σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ διαθέτει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με όγκο 252 λίτρα. Το 4θέσιο Toyota Aygo δεν μπορεί να ακολουθήσει, ενώ αρκετά μικρός είναι και ο χώρος αποσκευών των 168 λτ..
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Ο βασικός λόγος που κάποιος παίρνει μίνι πόλης είναι η οικονομία καυσίμου. Τι να το κάνω το μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ και τον "χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου" αν καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που για τα σημερινά δεδομένα ειναι τραγικό νούμερο ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.
Οι τιμές των χιουνται έχουν αρχίσει και παίρνουν την πάνω βόλτα.