Το βασικό χαρακτηριστικό και των τριών μοντέλων είναι πως εφοδιάζονται με 3κύλινδρους κινητήρες που συνδυάζονται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτοί του Hyundai i20 και του Volkswagen Polo είναι υπερτροφοδοτούμενοι και έχουν χωρητικότητα 1,0 λτ., ενώ αποδίδουν 120 και 115 ίππους αντίστοιχα, με αυτόν του i20 να ενσωματώνει και 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα. Ο κινητήρας του Yaris είναι ατμοσφαιρικός αλλά ιδιαίτερα σύγχρονος με αποτέλεσμα να αποδίδει 125 ίππους και εκμεταλλευόμενο το χαμηλότερο βάρος της κατασκευής προσφέρει καλύτερες τιμές επιδόσεων από στάση.
Το ήπια υβριδικό σύστημα του κινητήρα του i20 του χαρίζει πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του προσφέρει θετικό τράβηγμα ανεξαρτήτου σχέσης, κάτι που εμφανίζει σε μικρότερο βαθμό και ο ικανός TSI κινητήρας του Polo. Μέσω της ήπια υβριδικής τεχνολογίας αλλά και του συστήματος iMT του κιβωτίου του που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το γκάζι και γίνεται απεμπλοκή της επιλεγμένης σχέσης, το i20 επωφελείται και στον τομέα της κατανάλωσης με μέση εργοστασιακή τιμή στα 4,3 λτ./100 χλμ.