Στο δρόμο: Ικανά και εκτός πόλης, πιο ευχάριστο το Yaris
64.600 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2020)
4 Φωτογραφίες »
Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση επιτρέπει στο Hyundai i20 να παρουσιάσει ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ σε εκτός πόλης διαδρομές, χωρίς ωστόσο να «ξεχνά» και τον ευχάριστο και ευέλικτο αστικό του προσανατολισμό.
Η oδική συμπεριφορά και των τριών μοντέλων εστιάζει όπως είναι λογικό στον συνδυασμό της άνεσης αλλά και της ευχαρίστησης τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Το νέο Hyundai i20 έχει μια ευχάριστη σφιχτή αίσθηση από την ανάρτησή του, αφού χωρίς να επηρεάζει σημαντικά την άνεση που λαμβάνουν οι επιβάτες του, καταφέρνει να επιδεικνύει καλή σταθερότητα και συμπεριφορά του σε εκτός πόλης διαδρομές. Την ίδια στιγμή και εκμεταλλευόμενο τον ικανό του κινητήρα παρουσιάζει μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές και ουδέτερα χαρακτηριστικά υπό πίεση, υπολείπεται ωστόσο σε οδηγική αίσθηση σε τέτοιες συνθήκες.
Σε αυτό το κομμάτι, επένδυσε σημαντικά η Toyota με το νέο Yaris, και όντως καταφέρνει να ξεχωρίζει για την οδηγική του ταυτότητα διαμορφώνοντας ένα σταθερό και «σφιχτό» σύνολο, το οποίο προβάλλει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα από ποτέ. Οι κλίσεις του είναι σωστά ζυγισμένες, το τιμόνι έχει εξαιρετική απόκριση και ικανοποιητική πληροφόρηση και η συμπεριφορά του είναι απόλυτα προβλέψιμη και προοδευτική τείνοντας να χαρακτηριστεί και fun to drive αν το επιδιώξει ο οδηγός του. Παράλληλα ως Toyota δεν ξεχνά τις αστικές του υποχρεώσεις, αποτελώντας το πιο ευέλικτο εκ των τριών μοντέλων της δοκιμής.
Το Volkswagen Polo πατάει πειθήνια στο δρόμο και κινείται ευχάριστα τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Και σε αυτό πάντως, και σε αυτή του την έκδοση, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφιχτή, όμως και πάλι δεν μπορεί αυτό να προκαλέσει παράπονα με την άνεση και τα επίπεδα ποιότητας κύλισης που εμφανίζει, παραμένοντας καλό και στους δύο αυτούς τομείς. Όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί, το VW Polo παραμένει σταθερό και με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ενώ αν και δεν είναι διασκεδαστικό σε σβέλτους ρυθμούς, αποδεικνύεται απόλυτα αποτελεσματικό και ασφαλές.
4 Φωτογραφίες »
Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Σε αυτό το κομμάτι, επένδυσε σημαντικά η Toyota με το νέο Yaris, και όντως καταφέρνει να ξεχωρίζει για την οδηγική του ταυτότητα διαμορφώνοντας ένα σταθερό και «σφιχτό» σύνολο, το οποίο προβάλλει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα από ποτέ. Οι κλίσεις του είναι σωστά ζυγισμένες, το τιμόνι έχει εξαιρετική απόκριση και ικανοποιητική πληροφόρηση και η συμπεριφορά του είναι απόλυτα προβλέψιμη και προοδευτική τείνοντας να χαρακτηριστεί και fun to drive αν το επιδιώξει ο οδηγός του. Παράλληλα ως Toyota δεν ξεχνά τις αστικές του υποχρεώσεις, αποτελώντας το πιο ευέλικτο εκ των τριών μοντέλων της δοκιμής.
Το Volkswagen Polo πατάει πειθήνια στο δρόμο και κινείται ευχάριστα τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Και σε αυτό πάντως, και σε αυτή του την έκδοση, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφιχτή, όμως και πάλι δεν μπορεί αυτό να προκαλέσει παράπονα με την άνεση και τα επίπεδα ποιότητας κύλισης που εμφανίζει, παραμένοντας καλό και στους δύο αυτούς τομείς. Όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί, το VW Polo παραμένει σταθερό και με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ενώ αν και δεν είναι διασκεδαστικό σε σβέλτους ρυθμούς, αποδεικνύεται απόλυτα αποτελεσματικό και ασφαλές.
Σελίδα 1 | Hyundai i20 Vs Toyota Yaris Vs Volkswagen Polo |
Σελίδα 2 | Κινητήρες: Yaris σε επιδόσεις, i20 σε κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό: Πιο όμορφο το Yaris, πιο ποιοτικό το Polo |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ικανά και εκτός πόλης, πιο ευχάριστο το Yaris |
Σελίδα 5 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |