Το Yaris θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, με τη μέση κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες να μην ξεπερνάει τα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες θα κάψει 4,2 λτ..
Το υβριδικό σύστημα του Yaris προφανώς και του δίνει μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της κατανάλωσης, συγκριτικά με τα 208 και i20. Το ιαπωνικό μοντέλο με τους 116 συνδυαστικούς ίππους, θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, έχοντας δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες να μην ξεπερνάει τα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες θα κάψει 4,2 λτ.. Καλές είναι και οι επιδόσεις του, αν και λόγω του e-CVT κιβωτίου θα παραχθεί το γνωστό βουητό στην απότομη επιτάχυνση. Από την άλλη αυτό σημαίνει περισσότερη άνεση σε σχέση με ένα χειροκίνητο κιβώτιο.
Από πλευράς επιδόσεων, αυτό που ξεχωρίζει είναι το 208, με την πλούσια ροπή των 205 Nm και τα 100 άλογα από τον 1.200άρη PureTech, όντας το πιο αποτελεσματικό σε ένα προσπέρασμα και εκμεταλλευόμενο καλύτερα το 6τάχυτο πυκνής κλιμάκωσης κιβώτιό του και παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση χαμηλά και κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση.
Από την πλευρά του, το i20 στηρίζεται στον τρικύλινδρο τούρμπο 1,0 λτ., T-GDI τεχνολογίας smartstream ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm ροπής, έχοντας πολιτισμένη λειτουργία και ελαστικότητα του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ωστόσο η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου το καθιστά πιο αργό στις ρεπρίζ, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ..
Σημαντικό στοιχείο πάντως ότι και τα τρία μοντέλα, λόγω χαμηλών ρύπων, δεν πληρώνουν τέλη και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.