Ο 3κύλινδρος,turbo και με άμεσο ψεκασμό 1,0 T-GDI νέος κινητήρας που εξέλιξε η Hyundai κατασκευάζεται in house και διακρίνεται για τις compact διαστάσεις του (μεταξύ άλλων η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη μέσα στην κυλινδροκεφαλή). Σε αυτή την έκδοση αποδίδει 100 ίππους με 172 Nm στις 1.500 – 4.000 σ.α.λ. (υπάρχει και σε έκδοση με 120 ίππους και ίδια ροπή). Στην πράξη διαθέτει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και τραβάει θαυμάσια από χαμηλά μέχρι τις μεσαίες στροφές. Πιο ψηλά είναι μάλλον άσκοπο να λειτουργεί, αφού χάνει σε δύναμη, θορυβεί και εμφανίζει κραδασμό. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, αλλά οι ρεπρίζ με 5η «πνίγονται» από την μακριά κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου, από το οποίο δείχνει να λείπει η 6η σχέση. Το μεγαλύτερο «αλλά» έχει να κάνει με τη μέση κατανάλωση, που ξεφεύγει αρκετά από το εργοστασιακό 4,4 λτ./100 χλμ. και στην πράξη φτάνει στο 7,2 λτ./100 χλμ. μια ιδιαίτερα «τσιμπημένη» τιμή. Η απουσία start/stop επιβαρύνει αρκετά την κατανάλωση στην πόλη…