Το πρώτο πράγμα που εκτιμά κανείς στο i20 με τον 1,0 T-GDI κινητήρα είναι η ευκολία χρήσης, η ευελιξία (10,2 μ. κύκλος στροφής) και η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης. Όλα αυτά συν την προθυμία του κινητήρα από χαμηλά είναι στοιχεία, που θα εκτιμηθούν δεόντως σε συνθήκες κίνησης στην πόλη.
Στις υψηλές ταχύτητες, από την άλλη, είναι σταθερό χωρίς να επηρεάζεται αισθητά από πλευρικούς ανέμους, ωστόσο τα επίπεδα θορύβου δεν είναι και από τα χαμηλότερα της κατηγορίας. Υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά υψηλά και το αμάξωμα παίρνει λογικές κλίσεις, ωστόσο το χωρίς αίσθηση τιμόνι (ακριβές και μαλακό πάντως) δεν εμπνέει για πολλά-πολλά.
Μέτρια, επίσης, η αίσθηση του πεντάλ των φρένων, με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω, που όμως σε τελική ανάλυση φρενάρουν αποτελεσματικά (100-0 χλμ.ώρα σε 37,8 μ.).