Ενδιαφέρον αισθητικά το νέο ταμπλό, με την σύγχρονη σχεδίαση οριζόντιας αρχιτεκτονικής, την κεντρική οθόνη αφής (έως 10,25 ίντσες) και τον ίδιου μεγέθους ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Εσωτερικό: Πολλές νέες τεχνολογίες & φρέσκια αισθητική
44.822 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2020)
Αισθητή σε κάθε τομέα είναι η αναβάθμιση στο εσωτερικό του i20. Πολύ πιο ενδιαφέρον οπτικά το νέο ταμπλό, με την λεπτεπίλεπτη και σύγχρονη σχεδίαση οριζόντιας αρχιτεκτονικής και τους ενσωματωμένους αεραγωγούς, ενώ η εύστοχα τοποθετημένη κεντρική οθόνη αφής (έως 10,25 ίντσες) και τα νέα μίνιμαλ μπουτόν του κλιματισμού, δημιουργούν μεγαλύτερο χώρο στη βάση της κονσόλας.
Από εκεί και πέρα το τεχνολογικό προφίλ του νέου i20 έχει ανέβει πολλά επίπεδα, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και το πακέτο ασφάλειας SmartSense. Το πακέτο συνδυάζει πλήθος συστημάτων, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το έξυπνο cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης, το οποίο μπορεί να παρακολουθεί τη θέση του οχήματος και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα, αλλά και το Lane Following Assist όπου αναλαμβάνει στον αυτοκινητόδρομο να στρίβει το τιμόνι, ώστε το i20 να μένει στο κέντρο της λωρίδας. Από εκεί και πέρα προσθέστε τα συστήματα, παρακολούθησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών.
Σχετικά με τους χώρους, το μεταξόνιο πήρε και αυτό αύξηση της τάξης των 10 χιλιοστών, με την φίρμα να υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό και αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 25 λίτρα, δηλαδή 351 λίτρα στο σύνολο.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το χαντάκωσαν σχεδιαστικά πίσω...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.