Το νέο i20 κάνει το level up εμφανισιακά μέσω των διαφορετικών αναλογιών και των επιμέρους μοντέρνων στοιχείων. Εντυπωσιακή πίσω η LED φωτιζόμενη γραμμή που ενώνει τα φώτα.
Κινητήρες: Με ήπια υβριδική έκδοση και νέο κιβώτιο
44.823 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2020)
Στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων η μεγάλη διαφορά έγκειται στην ενσωμάτωση της ήπια υβριδικής τεχνολογίας στη νέα γενιά του i20. Τα σύνολα βενζίνης είναι τα ίδια, έχοντας ως βάση τον 1,2 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Η άλλη επιλογή είναι ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων. Ωστόσο στη νέα γενιά συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ, με τη Hyundai, να ανακοινώνει και για τα δύο υβριδικά σύνολα μικτή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ... Παράλληλα έχουμε και περισσότερες επιλογές στη μετάδοση, καθώς τα ήπια υβριδικά σύνολα συνδυάζονται είτε με 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη, είτε με το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT. Το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο κατά τη διαδικασία του coasting εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που αποτελεί μια πρωτοποριακή τεχνολογία στα χειροκίνητα κιβώτια.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το χαντάκωσαν σχεδιαστικά πίσω...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.