Αν η νέα γενιά δεν υπερείχε της προηγούμενης, τότε δεν είχε λόγο να αλλαχθεί. Το νέο i20 είναι σαφέστατα βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, με αυτούς της τεχνολογίας και της σχεδίασης (μέσα-έξω) να ξεχωρίζουν. Μάλιστα και με τιμή στα ίδια και χαμηλότερα επίπεδα, μιλάμε για blackjack!
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το χαντάκωσαν σχεδιαστικά πίσω...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.