Το i20άρι των 20s: Η νέα γενιά του i20 θέλει να ξεπεράσει τον προκάτοχό της και να μεγαλώσει το «legacy» του ονόματός του. Διαβάστε ποια είναι τα σημεία που διαφέρει και τι παραπάνω έχει να προσφέρει.
To νέο Hyundai i20 βρίσκεται προ των πυλών της ελληνικής αγοράς, με την τρίτη του γενιά να διαθέτει νέο σχεδιασμό, πλούσια τεχνολογία, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και ήπια υβριδική τεχνολογία. Πριν μπει στην αρένα με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας όμως, ας δούμε σε σύγκριση με το τωρινό μοντέλο που υπερτερεί.
Και όμως είναι πιο προσιτό
Γκολ από τα αποδυτήρια για τη νέα γενιά του i20 και την ελληνική αντιπροσωπεία, καθώς είναι φθηνότερο από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Ναι καλά ακούσατε. Η τιμή εκκίνησης για την ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων του νέου i20 είναι τα 12.990 ευρώ έναντι των 13.390 που κοστίζει τώρα. Αντίστοιχα και η πιο εμπορική και ενδιαφέρουσα τούρμπο των 100 ίππων είναι φθηνότερη κατά 200 ευρώ (13.990 έναντι 14.190 ευρώ).
Σχεδίαση: Πιο δυναμικό, πολύ πιο μοντέρνο
Το i20 υιοθέτησε τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, με την ονομασία «Sensuous Sportiness», η οποία χαρακτηρίζεται από το συνδυασμό ανάμεσα σε τέσσερα βασικά στοιχεία: τις αναλογίες, τη σχεδίαση, το στυλ και την τεχνολογία. Το νέο i20 κάνει το level up μέσω των διαφορετικών αναλογιών και των επιμέρους μοντέρνων στοιχείων. Η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι 30 χιλιοστά πιο φαρδύ και 5 χιλιοστά πιο μακρύ από αυτό της προηγούμενης γενιάς, με αποτέλεσμα να δείχνει αρκετά πιο δυναμικό. Σε αυτό συμβάλει η σχεδίαση του προβόλου, με τη μεγαλύτερη και ενιαία γρίλια, όπως επίσης και τα πιο αιχμηρά φώτα. Αντίστοιχα και πίσω τα νέα φώτα είναι πιο εντυπωσιακά, με την πινελιά της LED φωτιζόμενης γραμμής που τα συνδέει να κλέβει την παράσταση.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.
To αυτοκίνητο είναι μια χαρά σχεδιαστικά, πήρε κάποιες μοντέρνες νότες και δεν μοιάζει και με άλλο, οπότε μια χαρά. Για όποιον θέλει ένα 'μικρό' για 'βασικό' είναι η καλύτερη επιλογή, ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ: έχει χώρους, ψιλοτραβάει, είναι (απλά) αξιοπρεπές στο δρόμο και πλέον έχει και καλούδια. Εάν έχουν φτιάξει και την ποιότητα των εξαρτημάτων (δεν αντέχαν στην πολύ χρήση και 'παληώνανε' γρήγορα) δεν θα έχει κανένα μείον. Βέβαια δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει με τόσα ηλεκτρονικά και υποσυστήματα αλλά λογικά θα είναι από τα πιο αξιόπιστα, οπότε μην το συζητάμε. Φυσικά θα προτιμούσα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά νομίζω πλέον μόνο το Fiesta δίνει (αν τη δίνει ακόμη) πάνω από 5, εξάλλου θα κόστιζε οπότε όλα θέμα τιμής είναι... Για τα νέα κιβώτια, ο χρόνος θα δείξει, πάντα το 'χειροκίνητο΄ είναι πιο σίγουρο ενώ το αυτόματο πιο ξεκούραστο - το iMT που κάνει απεμπλοκή αμφιβάλω εάν κάνει ουσιαστική οικονομία και θα το απέφευγα - ρίσκο για βλάβη χωρίς ουσιαστικό όφελος, χειροκίνητο είναι, ουσιαστικό πλεονέκτημα κανένα ...
Το χαντάκωσαν σχεδιαστικά πίσω...
Το προηγούμενο έβγαζε μία καλαισθησία, αρμονία και κλάση. Αυτό εδώ είναι σαν θυμωμένο χελωνονιντζάκι! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για βγάλουν αυτή την καρικατούρα.