Ακολουθώντας τη μόδα, οι βασικοί κινητήρες των μοντέλων της συγκριτικής αυτής παρουσίασης είναι 3κύλινδροι, 1.000άρηδες. Ο T-GDi του Hyundai i30 Fastback είναι ο ισχυρότερος (120 άλογα) και σε συνδυασμό με το 6άρι, σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο κινεί επαρκώς το κορεάτικο μοντέλο. Είναι όμως λίγο τραχύς και στην πράξη τσιμπάει σε κατανάλωση. Αντίθετα o 1,0 Εcotec του Astra Sports Tourer, όπως τον έχουμε γνωρίσει στη χάτσμπακ έκδοση, αποδίδει 105 άλογα και χάρη στον αντικραδασμικό του άξονα είναι ο πλέον πολιτισμένος. Όντας εύρωστος από χαμηλά συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο. Τις καλύτερες επιδόσεις, αλλά και την χαμηλότερη κατανάλωση εμφανίζει το Rapid Spaceback μιας και ο 1,0 TSI των 110 ίππων είναι υπεραρκετός για τα μόλις 1.105 κιλά του αμαξώματος. Αρκετά πολιτισμένος και ελαστικός ο κινητήρας, συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο.
για μενα..αυτό τον καιρό και νομιζω για αρκετα ακομη..μεχρι τα 18 χιλιαρικα..μονο το Χιουνται φαστμακ και .η Τζιουλεττα υπάρχουν.... αληθεια θα ηθελα να μου πει καποιος τι άλλο καλυτερο θα μπορουσε καποιος να αγορασει….
john@ τα μεγκαν και το ..λεον ξεχασε τα...για μενα ουτε να τα κοιτάξεις, επειδή εχουν 2 χιλιαρικα φτηνοτερα; Αν δεν σε ενοχλεί ο τρικυλυνδρος 1.0 λιτρο του Χιουνται , και δεν μπορεις να δεις τον 4κυλιδρο αμεσο ψεκασμο με τα 140 άλογα..αλλά κοστιζει γυρω στα 22 χιλιαρικα τοτε ..κοιταξε το σοβαρα...για μενα όμως η πρωτη επιλογή είναι η Τζιουλέττα… ΦΑνταστικο αμαξι..εχει 8 χρονια στην παραγωγή , με συνεχείς βελτιώσεις ποιοτητας επειπεδου πρεμιουμ,,(εχει ιδιους προμηθευτες με την Αουντι και ηλεκτρικα μααργκετι-μαρελι) ..εχει όμως κινητηρα με Εμεσο΄ψεκασμο 1.4 λιτρα με 120 άλογα και 20,5 κιλά ροπη , 6 ταχύτητες... αν θελεις αμεσο (μουλτιαιρ) ψεκασμο και 140 αλογα τοτε κοστιχει λιγο πανω από τα 20 χιλιαρικα.. Η τζιουλεττα..μη διστάζεις για τους χωρους ..350 λιτρα δεν είναι και λιγα για σπορ αμαξι...στην τελικη παρε και μπακαζι οροφής... Αγορα που θα καμαρωνεις δεν θα το μετανιώσεις ποτέ..και μη τσιμπας πως δηθεν βγαζουν ζημιες..αυτά τα λενε οι ασχετοι….
δηλ , συγχρονο αμεσου ψεκασμού κινητήρα...θα προτιμουσα τον 4κυλινδρο, αλλά με τον 3κυλινδρο και με την μεσαια εκδοση εξοπλισμού προσφερετα με περεταίρω εκπτωση 1000 ευρω( γυρω στα 18,000 ευρω), ανεξαρτητηπισω αναερτηση, 4 δισκόφρενα , χωρους ,ποιοτητα κατασξευήςκαι ομοεφο...δυστυχως μεχρι τωρα δεν ειδα να κυκλοφορουν στους δρομους..δυστυχως άλλη μια αποδειξη πως οι νεοέλληνες όχι μονο δεν ξερουμε να οδηγούμε αλλάδεν ξερουμε ουτε να αγοράζουμε.... αγοράζουμε ασχηγμα αυτοκίνητα με παροχυμενες πισω αναρτησεις
st Με βλεπω μαλλον για τζουλιετα.Το χω καψουρα αυτο το αυτοκινητο αλλα ψιλο εκανα πισω λογω χωρων.
Λενε πως θα ανανεωθει αλλα περισσοτερα δεν γνωριζω.Παντως και το ηδη υπαρχων ειναι εξαιρετικη επιλογη!
john@ η νεα πισωκινητη Τζιουλεττα θα εμφανιστεί μετά από 2 χρόνια σύμφωνα με το χρονογραμμα των Ιταλών ..αλλά θα είναι πιο ακριβή....Μη διστάζεις , σε λιγο δεν θα υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα ..θα μας κατακλίσουν τα SUV και τα ..ηλεκτρικά...Νομίζω πως η τιμή της είναι πολύ χαμηλή γιαυτα που προσφέρει!!! Μη ξεχνάς το DNA που έχει και το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2...και την ομορφιά της!!! θα είναι στην παραγωγή τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμη..μη μπλέκεις με πισω ημιάκαμπτους άξονες....σε άσχημα αυτοκίνητα!
john@..να δεις στη Τζιουλεττα , τις μεγαλύτερες επιφανειςα στις διακοπλακες...μπροστα και πίσω..τι να λεμε για τα ταμπουρα που εχει το Μεγκαν και το λεον…! και τα αλουμινένια ψαλιδια στη πισω ανάρτηση.... να την δεις πως είναι σχεδιασμενη ..θα παθεις…. μονο και μονο για την πισω αναρτηση ..και για το γρηγορο τιμονι της ( 2 στροφες ακρη με ακρη) απολαυση ..ασφαλεια ..ανεση ..σιγουρια ευχαριστηση ..πρειστιζ…. με 18 χιλιαρικα...είναι τζαμπα!!!!
st-> Θεωρω fastback επισης και γω κορυφη,και την τζουλιετα ενα απ τα πιο ομορφα αυτοκινητα με λιγο λιγοτερους χωρους.Αν σε βολευει η ιταλιδα παρτην.Αν οχι παρε fastback.Επομενες επιλογες ειναι το Leon και το Megane.θα βρεθω και γω σε λιγους μηνες στο ιδιο δίλημμα για αγορα αυτοκινητου και πιστευω πως αυτες τις 4 επιλογες ειναι οτι καλυτερο σ αυτη τη κατηγορια.Και σ αυτα θα παω να κανω τεστ drive για να βγαλω αποφαση.Ειναι Νεανικα,σπορ,ομορφα αυτοκινητα με καλους κινητηρες και καλη αξιοπιστια.
για μενα..αυτό τον καιρό και νομιζω για αρκετα ακομη..μεχρι τα 18 χιλιαρικα..μονο το Χιουνται φαστμακ και .η Τζιουλεττα υπάρχουν.... αληθεια θα ηθελα να μου πει καποιος τι άλλο καλυτερο θα μπορουσε καποιος να αγορασει….
john@ τα μεγκαν και το ..λεον ξεχασε τα...για μενα ουτε να τα κοιτάξεις, επειδή εχουν 2 χιλιαρικα φτηνοτερα; Αν δεν σε ενοχλεί ο τρικυλυνδρος 1.0 λιτρο του Χιουνται , και δεν μπορεις να δεις τον 4κυλιδρο αμεσο ψεκασμο με τα 140 άλογα..αλλά κοστιζει γυρω στα 22 χιλιαρικα τοτε ..κοιταξε το σοβαρα...για μενα όμως η πρωτη επιλογή είναι η Τζιουλέττα… ΦΑνταστικο αμαξι..εχει 8 χρονια στην παραγωγή , με συνεχείς βελτιώσεις ποιοτητας επειπεδου πρεμιουμ,,(εχει ιδιους προμηθευτες με την Αουντι και ηλεκτρικα μααργκετι-μαρελι) ..εχει όμως κινητηρα με Εμεσο΄ψεκασμο 1.4 λιτρα με 120 άλογα και 20,5 κιλά ροπη , 6 ταχύτητες... αν θελεις αμεσο (μουλτιαιρ) ψεκασμο και 140 αλογα τοτε κοστιχει λιγο πανω από τα 20 χιλιαρικα.. Η τζιουλεττα..μη διστάζεις για τους χωρους ..350 λιτρα δεν είναι και λιγα για σπορ αμαξι...στην τελικη παρε και μπακαζι οροφής... Αγορα που θα καμαρωνεις δεν θα το μετανιώσεις ποτέ..και μη τσιμπας πως δηθεν βγαζουν ζημιες..αυτά τα λενε οι ασχετοι….
δηλ , συγχρονο αμεσου ψεκασμού κινητήρα...θα προτιμουσα τον 4κυλινδρο, αλλά με τον 3κυλινδρο και με την μεσαια εκδοση εξοπλισμού προσφερετα με περεταίρω εκπτωση 1000 ευρω( γυρω στα 18,000 ευρω), ανεξαρτητηπισω αναερτηση, 4 δισκόφρενα , χωρους ,ποιοτητα κατασξευήςκαι ομοεφο...δυστυχως μεχρι τωρα δεν ειδα να κυκλοφορουν στους δρομους..δυστυχως άλλη μια αποδειξη πως οι νεοέλληνες όχι μονο δεν ξερουμε να οδηγούμε αλλάδεν ξερουμε ουτε να αγοράζουμε.... αγοράζουμε ασχηγμα αυτοκίνητα με παροχυμενες πισω αναρτησεις
Τι να λέμε τωρα, η ΧΙουνται με το φαστμπακ είναι κορυφή ..και μακραν πολύ μπροστα από τον ανταγωνισμό.....
john@ χα.... εχω ψηστεί..και θα την παρω την Ιταλίαδα πολύ συντομα..τις επόμενες μερες..στο κοκκινο χρωμα..που της ταιριαζει…!
st Με βλεπω μαλλον για τζουλιετα.Το χω καψουρα αυτο το αυτοκινητο αλλα ψιλο εκανα πισω λογω χωρων. Λενε πως θα ανανεωθει αλλα περισσοτερα δεν γνωριζω.Παντως και το ηδη υπαρχων ειναι εξαιρετικη επιλογη!
john@ η νεα πισωκινητη Τζιουλεττα θα εμφανιστεί μετά από 2 χρόνια σύμφωνα με το χρονογραμμα των Ιταλών ..αλλά θα είναι πιο ακριβή....Μη διστάζεις , σε λιγο δεν θα υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα ..θα μας κατακλίσουν τα SUV και τα ..ηλεκτρικά...Νομίζω πως η τιμή της είναι πολύ χαμηλή γιαυτα που προσφέρει!!! Μη ξεχνάς το DNA που έχει και το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2...και την ομορφιά της!!! θα είναι στην παραγωγή τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμη..μη μπλέκεις με πισω ημιάκαμπτους άξονες....σε άσχημα αυτοκίνητα!
john@..να δεις στη Τζιουλεττα , τις μεγαλύτερες επιφανειςα στις διακοπλακες...μπροστα και πίσω..τι να λεμε για τα ταμπουρα που εχει το Μεγκαν και το λεον…! και τα αλουμινένια ψαλιδια στη πισω ανάρτηση.... να την δεις πως είναι σχεδιασμενη ..θα παθεις…. μονο και μονο για την πισω αναρτηση ..και για το γρηγορο τιμονι της ( 2 στροφες ακρη με ακρη) απολαυση ..ασφαλεια ..ανεση ..σιγουρια ευχαριστηση ..πρειστιζ…. με 18 χιλιαρικα...είναι τζαμπα!!!!
st-> Θεωρω fastback επισης και γω κορυφη,και την τζουλιετα ενα απ τα πιο ομορφα αυτοκινητα με λιγο λιγοτερους χωρους.Αν σε βολευει η ιταλιδα παρτην.Αν οχι παρε fastback.Επομενες επιλογες ειναι το Leon και το Megane.θα βρεθω και γω σε λιγους μηνες στο ιδιο δίλημμα για αγορα αυτοκινητου και πιστευω πως αυτες τις 4 επιλογες ειναι οτι καλυτερο σ αυτη τη κατηγορια.Και σ αυτα θα παω να κανω τεστ drive για να βγαλω αποφαση.Ειναι Νεανικα,σπορ,ομορφα αυτοκινητα με καλους κινητηρες και καλη αξιοπιστια.
Σωστός!!!