Η Ιαπωνική φίρμα επέστρεψε στο προσκήνιο της κατηγορίας Sedan από το 2014, παρουσιάζοντας το νέο Toyota Camry, θέλοντας έτσι να συνδυάσει την πολυτέλεια με τα Sport χαρακτηριστικά.
Το ToyotaCamry, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ επί 15 συναπτά έτη, εισέρχεται στην όγδοη γενιά με πλήρως ανανεωμένη εμφάνιση, θέλοντας να κάνει τη διαφορά στη κατηγορία των Sedan.
Υιοθετεί το «Ken Look», τη σχεδιαστική γλώσσα της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται αρκετά χαμηλότερο και με το γωνιακό σχεδιασμό του να είναι εντονότερος από τον πρόγονό του. Οι Sport λεπτομέρειες συνεχίζονται και στο εσωτερικό καθώς η καμπίνα προσανατολίζεται περισσότερο στη θέση του οδηγού, «αγκαλιάζοντάς» τον, προσφέροντας του έτσι καλύτερη αίσθηση οδήγησης. Φυσικά το Camry εξοπλίζεται στο Tech πεδίο, με τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες.
Στο μηχανικό μέρος διατίθεται με τρεις κινητήρες, έναν 2.5 λίτρων, έναν V6 3.5 λίτρων και έναν υβριδικό χωρητικότητας 2.5 λίτρων. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις, ονόματι LE, XLE, SE, και XSE και το μόνο που απομένει είναι να δούμε είναι η ανταπόκριση του κοινού.
Ανεβαζει ταχυτητα η toyota και το πλεον πετυχημενο οχημα της στην αμερικη αποκτα νεο πανεμορφο προσωπο που σου αφηνει αριστες εντυπωσεις.
Καλο θα ηταν να σκεφτουν την τοποθετηση του 2λιτρου κινητηρα τουρμπο του lexus is στο camry και να το φερουν στην ευρωπη γιατι αξιζει πραγματικα!
Το γνωριζω τζαπαν γιατι ειχα ρωτησει για το is 200 και μου ειπαν για τον παραλογισμο της φορολογιας που το καταδικαζει.
Δεν ειναι απιθανο ομως αν διακοψουν το avensis να φερουν το camry στην ευρωπη σαν αντικαταστατη,και ισως στην ελλαδα αν και εδω ειναι καταδικασμενο λογω τιμης.
@Πειραιωτη, το θεμα ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας υπαρχει στην Ευρωπη! Στην Ελλαδα δεν υπαρχει! Και οχι γιατι δε θελει η Toyota Hellas αλλα γιατι δοκιμασαν να τον τιμολογισουν με τα "λογικα φορολογικα δεδομενα" και εβγαινε 10000 παραπανω απο το υβριδικο συνολο οποτε ποιος ο λογος να ερθει;! @Παπαδοπουλος Φωτης, ισως η νεα εκδοση να εμφανιστει αν εχει καποιο συνολο που να τιμολογιθει στη χωρα μας "φυσιολογικα"!
Αυτο το αυτοκινητο γιατι δεν εισαγεται στην Ελλαδα......Τι φταιει τα κυβικα η ειναι θεμα της TOYOTA να το εχουμε και εδω
Ανεβαζει ταχυτητα η toyota και το πλεον πετυχημενο οχημα της στην αμερικη αποκτα νεο πανεμορφο προσωπο που σου αφηνει αριστες εντυπωσεις. Καλο θα ηταν να σκεφτουν την τοποθετηση του 2λιτρου κινητηρα τουρμπο του lexus is στο camry και να το φερουν στην ευρωπη γιατι αξιζει πραγματικα!
Πολύ όμορφο μέσα και έξω..αλλά για την Ελλάδα απαγορευτικό. Μακάρι το μελοντικό Avensis να έχει κάποια από τα χαρακτηριστικά από το Camry...!!!
Το γνωριζω τζαπαν γιατι ειχα ρωτησει για το is 200 και μου ειπαν για τον παραλογισμο της φορολογιας που το καταδικαζει. Δεν ειναι απιθανο ομως αν διακοψουν το avensis να φερουν το camry στην ευρωπη σαν αντικαταστατη,και ισως στην ελλαδα αν και εδω ειναι καταδικασμενο λογω τιμης.
@Πειραιωτη, το θεμα ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας υπαρχει στην Ευρωπη! Στην Ελλαδα δεν υπαρχει! Και οχι γιατι δε θελει η Toyota Hellas αλλα γιατι δοκιμασαν να τον τιμολογισουν με τα "λογικα φορολογικα δεδομενα" και εβγαινε 10000 παραπανω απο το υβριδικο συνολο οποτε ποιος ο λογος να ερθει;! @Παπαδοπουλος Φωτης, ισως η νεα εκδοση να εμφανιστει αν εχει καποιο συνολο που να τιμολογιθει στη χωρα μας "φυσιολογικα"!
Πάρα πολύ όμορφο και σταθερή αξία στο χώρο της αυτοκίνησης, όπως και από άλλους κατασκευαστές οχημάτων... περί ορέξεως...