Το S2000 με το V6 μοτέρ δεν έχει ανέβει στο δυναμόμετρο.
Ιερόσυλος άλλαξε μοτέρ σε Honda S2000 (+vid)
6.163 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2020)
Ένας Αμερικάνος ήθελε να δώσει περισσότερη ιπποδύναμη στο roadster αλλά αντί να το τουρμπίσει, επέλεξε να τοποθετήσει ένα V6 από ένα σεντάν. Ιεροσυλία ή «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»;
Μπορεί ο F22 ατμοσφαιρικός κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό των Honda S2000 να λαμβάνει πολλά θετικά σχόλια για την ισχύ του και την ικανότητά του να στροφάρει ψηλά, ωστόσο ένας ιδιοκτήτης του ιαπωνικού roadster δεν ήταν ικανοποιημένος.
Μια συνηθισμένη λύση για όσους κατόχους S2000 θέλουν να δώσουν στο μοντέλο περισσότερη ιπποδύναμη είναι η εγκατάσταση κάποιου turbo, όμως ο Michael Trujillo, κάτοικος ΗΠΑ, αποφάσισε να βγάλει από το μηχανοστάσιο τον εργοστασιακό F22C των 2,2 λίτρων (στην Ευρώπη ο F22 ήταν 2λιτρος) και να τοποθετήσει έναν 3,2 λίτρων J32A2 V6 κινητήρα από ένα Acura TL Type-S σεντάν κατασκευής του 2003.
Τα Honda S2000 AP2 με τον F22C απέδιδαν 240 άλογα στις 7.800 σ.α.λ και 220 Nm ροπής εργοστασιακά ενώ το V6 που έβαλε μέσα στο καπό αποδίδει 260 άλογα στις 6.100 σ.α.λ και 314 Nm ροπής μεταξύ των 3.500 και 6.900 σ.α.λ.. Αν και το νέο μοτέρ χώρεσε εύκολα στο μεγάλο εμπρός μέρος του roadster, ο Trujillo προχώρησε σε αρκετές τροποποιήσεις στην αρχιτεκτονική του. Πάρα ταύτα, χρησιμοποίησε την «μαμά» 6τάχυτη χειροκίνητη μετάδοση.
Το S2000 δεν έχει ανέβει στο δυναμόμετρο για να διαπιστωθεί πόσο έχει αυξηθεί η ισχύς του, ωστόσο η αδιαμφισβήτητη αύξηση της ροπής σίγουρα θα διαφοροποιεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά του.