Το Avenger σε ταχύτητες ταξιδιού είναι αρκετά πιο ήσυχο από το 2008, ενώ σε ένα επαρχιακό δρόμο βγάζει σιγουριά.
Το Peugeot 2008 στο δρόμο είναι λίγο πιο άνετο και επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του, ισορροπώντας μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Το ελαφρύ τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο εξυπηρετούν στην καθημερινότητα, με τον μικρό κύκλο στροφής να βολεύει ιδιαίτερα στο παρκάρισμα. Τέλος, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.
Το Peugeot 2008 στο δρόμο είναι λίγο πιο άνετο και επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του, ισορροπώντας μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης.
Μιλώντας για εκτός δρόμου ικανότητες, το Avenger χάρη στον ακροβολισμό των τροχών, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής) και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 200 χλστ.. Από εκεί και πέρα σε ταχύτητες ταξιδιού είναι αρκετά πιο ήσυχο από το 2008, ενώ σε ένα επαρχιακό δρόμο βγάζει σιγουριά. Έτσι, το Avenger δείχνει ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα χάρη στο σίγουρο πάτημά του, στο άμεσο και ακριβές τιμόνι του, στην παντελή απουσία ταλαντώσεων, στα αποτελεσματικά φρένα (η αρχική παράξενη αίσθηση στο πεντάλ συνηθίζεται), αλλά και στο καλό του κράτημα πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά.