Το ultracar Chaos των 3.000 ίππων του Σπύρου Πανόπουλου θα κάνει ντεμπούτο την 1η Νοεμβρίου και έπειτα θα προσπαθήσει να πάρει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας, να γίνει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring και να πετύχει ρεκόρ επιτάχυνσης στο 400άρι.
Την ημερομηνία-σταθμός στην οποία θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα το νέο Chaos ultracar ανακοίνωσε ο Σπύρος Πανόπουλος, μέσω της επίσημης σελίδας της εταιρείας του, Spyros Panopoulos Automotive. Η ανακοίνωση συνοδεύεται από ένα μικρής διάρκειας video- teaser του αυτοκινήτου.
Στην ανακοίνωσή του, ο Σπύρος Πανόπουλος αναφέρει: «Μετά από 4 έτη σκληρής δουλειάς, η στιγμή της αποκάλυψης του CHAOS είναι πιο κοντά από ποτέ». H εταιρεία είχε σκοπό να παρουσιάσει το μοντέλο στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ωστόσο λόγω της ματαίωσής της, το Chaos θα αποκαλυφθεί την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021. Η ανακοίνωση αναφέρει συγκεκριμένα πως «την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 θα δημοσιευθούν εικόνες και λεπτομέρειες μέσα από την ιστοσελίδα της SP Automotive».
Θέλει όλα τα ρεκόρ
Η ανακοίνωση περιλαμβάνει και τον προγραμματισμό που έχει κάνει η εταιρεία για να παρουσιαστεί το μοντέλο αλλά και για να διεκδικήσει παγκόσμια ρεκόρ, όπως αυτό της τελικής ταχύτητας για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής και το ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring. Το πρόγραμμα της SP Automotive το 2022-23 αναλυτικά:
Παρουσίαση του αυτοκινήτου από την ελληνική κυβέρνηση.
Παρουσίαση του αυτοκινήτου για το κοινό στο καινούριο μας κέντρο - εργοστάσιο.
Παρουσίαση και δοκιμή από το ΒΒC-Top gear
Προσπάθεια ρεκόρ τελικής ταχύτητας για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής. (Χορηγός Red Bull)
Προσπάθεια ρεκόρ χρόνου στην πίστα Nurburgring για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής.
Προσπάθεια ρεκόρ επιτάχυνσης στα 0-402 μέτρα για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής.
Στα σκαριά και άλλα αυτοκίνητα
Eπιπλέον, την 1η Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το υπέρ αυτοκίνητο υδρογόνου αλλά και διάφορες άλλες δουλειές που ετοίμαζε ο Σπύρος Πανόπουλος και οι συνεργάτες του, ενώ θα ανοίξει και το βιβλίο παραγγελιών για τα νέα μοντέλα της εταιρείας.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Με V10 κινητήρα και δύο turbo
Θυμίζουμε πως, όπως έχει ανακοινώσει η ελληνική εταιρεία, η ισχύς του ultracar θα πηγάζει από έναν V10 κινητήρα 3.988 κ.εκ. με δύο υπερτροφοδότες, μπλοκ από αλουμίνιο και κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους, 40 βαλβίδες και στρόφαλο από τιτάνιο με την μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς να την αναλαμβάνει ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το δάπεδό του είναι φτιαγμένο από zylon, το αμάξωμα του από ανθρακόνημα και Kevlar, ενώ πολλά μηχανικά μέρη, οι τροχοί (21 ιντσών μπροστά-22 πίσω) και τα κεραμικά φρένα είναι εκτυπωμένα από 3D Printer για να διασφαλιστεί πως το Chaos θα έχει όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος (υπολογίζεται πως θα ζυγίζει 1.000-1.150 κιλά).
Mε έως 3.000 άλογα
Από κει και πέρα o Σπύρος Πανόπουλος ετοιμάζει δύο εκδόσεις, η μία θα αποδίδει 2.000 άλογα και θα έχει έμβολα και μπιέλες από τιτάνιο με το μοτέρ να δουλεύει έως στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η δεύτερη θα έχει ιπποδύναμη 3.000 άλογα, θα εξοπλίζεται με έμβολα από κεραμικά υλικά και ανθρακονημάτινες μπιέλες και θα έχει όριο περιστροφής στις 12.000 σ.α.λ..
Ακραίο σε σχεδίαση με έμπνευση από την F1
Εξωτερικά, το hypercar θα διαθέτει εμπρόσθιο μέρος τεράστιες εισόδους αέρα και μικρά φωτιστικά σώματα, ενώ στο πίσω εξοπλίζεται με τρία φωτιστικά σώματα, δύο οριζόντια στις δύο άκρες του πίσω μέρους και ένα χαμηλά στο κέντρο, όπως συνηθίζεται στα μονοθέσια της Formula 1.
Έρχεται το ελληνικό ultracar με τους 3.000 ίππους!
- Θέλει να διεκδικήσει ό,τι ρεκόρ υπάρχει στον κόσμο
- Με V10 μοτέρ με στρόφαλο από τιτάνιο
- Δάπεδό από zylon, αμάξωμα από ανθρακόνημα και Kevlar
Εσείς τι λέτε για το ελληνικό Chaos; Θα αποδειχθεί «φούσκα» ή θα γίνει το θαύμα της ελληνικής αυτοκίνησης;