Πριν από λιγότερο από έναν χρόνο η Renault αποκάλυψε το Megane eVision Concept, ένα αυτοκίνητο που μας προσέφερε μια πρώτη ματιά για το πώς ονειρεύεται η γαλλική φίρμα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Κρίνοντας από τις εικόνες, βλέπουμε πως το αυτοκίνητο σχεδιαστικά συνδυάζει στοιχεία μεταξύ ενός παραδοσιακού hatchback και ενός crossover, ενώ το σουλούπι στο πίσω μέρος μας φέρνει στη μνήμη την τελευταία γενιά του Renault Espace.
Το Megane θα γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο μοντέλο της Renault.
Τώρα, σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, η Renault θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Megane στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου που θα λάβει χώρα από τις 6 έως τις 12 Σεπτεμβρίου. Η μάρκα δεν αποκαλύπτει πολλές πληροφορίες σχετικά με το Megane E-Tech Electric, όπως πιθανολογείται πως θα ονομαστεί, ωστόσο οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο πως θα πουληθεί μαζί με το τωρινό Megane που αυτή την στιγμή είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αλλά και ως υβριδικό. Το συμβατικό Megane και η ηλεκτρική του έκδοση θα συνυπάρξουν για τουλάχιστον δύο χρόνια στην γκάμα της Renault μέχρι η μάρκα να μεταβεί πλήρως στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το Megane θα γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο μοντέλο της Renault στην Ευρώπη και θα πλαισιώσει τα ηλεκτρικά Twingo και Zoe. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην CMF-EV πλατφόρμα της μάρκας και θα κινείται χάρη σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ 220 ίππων που θα στέλνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και σε μια μπαταρία 60 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 450 χιλιομέτρων. Οι πρώτες παραδόσεις των ηλεκτρικών Megane λέγεται πως θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022, ωστόσο, μέχρι αυτή την στιγμή, δεν υπάρχουν καν τιμές για το μοντέλο.
Το περίπτερο της Renault στην Έκθεση θα «στολίζει» το πρωτότυπο R5, ένα μοντέλο που αποτίνει φόρο τιμής στο εμβληματικό Renault 5, χαρακτηριστικές εκδόσεις του οποίου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δούνε από κοντά κατά τη διάρκεια της Έκθεσης. Αναφορικά με το ίδιο το περίπτερο της Renault, αυτό υιοθετεί μία νέα ιδέα με την ονομασία "Renault Studiault". Θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο Μόναχο, διαθέτοντας μια ευμετάβλητη δομή, η οποία επιτρέπει την προσαρμογή του στις διαφορετικές επικοινωνιακές ανάγκες: talk shows, περιεχόμενο video παρουσιασμένο σε κινητές οθόνες, έκθεση ιστορικών μοντέλων, παρουσίαση τεχνολογιών.