Mε το Toyota Yaris Cross γυρίσαμε όλη τη Μάνη
Το Yaris Cross σε όλη τη διαδρομή σου έβγαζε μια αίσθηση ασφάλειας, η οποία πήγαζε από τη στιβαρότητα της κατασκευής και το «δεμένο» πλαίσιο (φωτό Γερολιμένας).
Το οδοιπορικό ξεκίνησε από Αθήνα προς Καλαμάτα, όπου μέχρι τα 130 χλμ./ώρα υπάρχει αισθητή ηλεκτρική βοήθεια ή και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κάτι που σημαίνει πολύ χαμηλότερο επίπεδο θορύβου (67,3 db στα 100 χλμ./ώρα), αλλά και κατανάλωσης. Έπειτα εκεί κάναμε μια μικρή παράκαμψη για το Πολυλίμνιο, τη «γαλάζια λίμνη της Μεσσηνίας», ένα φυσικό τοπίο με καταρράκτες και μικρές λίμνες. Πατήσαμε και λίγο χώμα, όχι πως αυτό αποτελεί είδηση για το Yaris Cross με τα 170 χλστ. από το έδαφος και τις πολύ καλές γωνίες αναρρίχησης (20ο γωνία προσέγγισης, 19ο γωνία ράμπας και 35ο γωνία φυγής).
Σημαντικό πλεονέκτημα ότι κάθεσαι ψηλά με αποτέλεσμα να έχεις πιο διευρυμένο πεδίο σε στροφές και ανηφόρες (φωτό Βάθεια).
Ιστορίας και ομορφιάς γωνία
Μετά τη μικρή παράκαμψη συνεχίσαμε στην «κανονική» μας πορεία και την ανατολική ακτογραμμή της Μάνης. Η Μάνη αποτέλεσε κομβική περιοχή κατά την επανάσταση του 1821, αποτελώντας αφετηρία των ελληνικών επιθέσεων. Με κέντρο την πανέμορφη και πάντα γεμάτη ζωντάνια Αρεόπολη αρχικά επισκεφθήκαμε το Λιμένι, ένα από τα πιο ατμοσφαιρικά λιμανάκια της Μάνης και ορμητήριο του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη. Κοσμοπολίτικο με στυλ και φινέτσα που αρμόζει σε ένα τουριστικό μέρος για εκλεκτό κόσμο. Η συνέχεια περιλάμβανε επίσκεψη στο σπήλαιο του Διρού και ξενάγηση με βάρκα στις στοές του, στάση στη Βάθεια, έναν από τους πιο εντυπωσιακούς παραδοσιακούς οικισμούς της Ελλάδας με περισσότερους από σαράντα πολεμόπυργους και τέλος στο ρομαντικό Γερολιμένα, το ορμητήριο των Μανιατών πειρατών. Εκεί όπου ο ήλιος κρύβεται πίσω από τον τεράστιο βράχο, για να χαρίσει μια πανδαισία χρωμάτων.Σελίδα 1 | Τest Οικονομίας: To υβριδικό Toyota Yaris Cross έκαψε 4,7 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι |
Σελίδα 2 | Mε το Toyota Yaris Cross γυρίσαμε όλη τη Μάνη |
Σελίδα 3 | Aνεση και ασφάλεια από το Yaris Cross στο δρόμο |