Aνεση και ασφάλεια από το Yaris Cross στο δρόμο
Η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση ελέγχει το αμάξωμα απόλυτα και το Yaris Cross «πατάει» στο δρόμο με χαρακτηριστική η σιγουριά (στο δρόμο προς Ταίναρο).
Όλη η ανατολική Μάνη αποτελείται από επαρχιακό -κατά βάση ορεινό- οδικό δίκτυο με αρκετές στροφές και ανισόπεδα κομμάτια. Το Yaris Cross σε όλη τη διαδρομή σου έβγαζε μια αίσθηση ασφάλειας, η οποία πήγαζε από τη στιβαρότητα της κατασκευής και το «δεμένο» πλαίσιο, τη στιγμή που η πλατφόρμα ΤΝGA-B εξασφαλίζει ανάλαφρο πάτημα και ευκινησία.
Πριν την επιστροφή στην Αθήνα, απαραίτητη ήταν μια επίσκεψη ως το Ακρωτήριο Ταίναρο, το νοτιότερο ηπειρωτικό σημείο της Ελλάδας.
Η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση ελέγχει το αμάξωμα απόλυτα και το Yaris Cross «πατάει» στο δρόμο με χαρακτηριστική η σιγουριά. Σημαντικό πλεονέκτημα ότι κάθεσαι ψηλά με αποτέλεσμα να έχεις διευρυμένο πεδίο όρασης σε στροφές και ανηφόρες.
Το σύνολο δεν έχει τη ζωντάνια για να κινηθείς σβέλτα στα στροφίλια, χρειάζεται «Sport» πρόγραμμα και πίεση στο γκάζι, ωστόσο είναι τόσο απολαυστικό να βλέπεις την κατανάλωσή σου στο 4,6 που σε βάζει στο τριπάκι να κυνηγάς την οικονομία.
Με πλώρη το νοτιότερο άκρο της Ευρώπης
Πριν την επιστροφή στην Αθήνα, απαραίτητη ήταν μια επίσκεψη ως το Ακρωτήριο Ταίναρο, το νοτιότερο ηπειρωτικό σημείο της Ελλάδας και της Ευρώπης, με πεζοπορία στο μονοπάτι από τα Κοκκινόγεια, την είσοδο του ¶δη κατά τη μυθολογία έως την άκρη του Ταινάρου και τον φημισμένο φάρο του. Ένα απΆ τα πιο απόκοσμα και επιβλητικά μέρη της Ελλάδας, καθώς τα απόκρημνα βράχια και τα αφρισμένα κύματα δημιουργούν ένα καθηλωτικό τοπίο φυσικής ομορφιάς.Μετά από ένα γεμάτο τριήμερο λοιπόν ήρθε η στιγμή της επιστροφής στην Αθήνα με περιέργεια τι θα μας δείξει στο τέλος το trip της κατανάλωσης. Τελικό νούμερο λοιπόν 4,7 λτ./100 χλμ.!
Shell V-Power: Τα καύσιμα που προτείνει η Scuderia Ferrari
Όπως αναφέραμε στην αρχή, για το ταξίδι μας επιλέξαμε καύσιμα Shell V-Power, τα καύσιμα που χρησιμοποιεί, εμπιστεύεται και προτείνει η Scuderia Ferrari. Πιο συγκεκριμένα την Shell V-Power Unleaded 98 (98 οκτανίων), όχι επειδή την προτείνει η Ferrari, αλλά επειδή, σύμφωνα με την εταιρεία, βελτιώνει την απόδοση στους κινητήρες των υβριδικών οχημάτων και συνολικά αφαιρεί 100% τα ιζήματα από τα κρίσιμα μέρη του κινητήρα. Προφανώς και δεν μπορούμε να το κρίνουμε αυτό, ωστόσο το χαμηλό νούμερο της κατανάλωσης, μας άφησε ικανοποιημένους από την επιλογή μας.Σελίδα 1 | Τest Οικονομίας: To υβριδικό Toyota Yaris Cross έκαψε 4,7 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι |
Σελίδα 2 | Mε το Toyota Yaris Cross γυρίσαμε όλη τη Μάνη |
Σελίδα 3 | Aνεση και ασφάλεια από το Yaris Cross στο δρόμο |