ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατέθεσες πινακίδες ηλεκτρονικά; Πού θα το φυλάς όσο είναι σε ακινησία;

(16/1/2025)
Κατέθεσες πινακίδες ηλεκτρονικά; Πού θα το φυλάς όσο είναι σε ακινησία;

Κατέθεσες πινακίδες ηλεκτρονικά; Πού θα το φυλάς όσο είναι σε ακινησία;

Χωρίς παράταση στην πληρωμή τελών, πολλά αυτοκίνητα μπήκαν σε ακινησία
Έχεις δυνατότητα να το κινήσεις 3 μέρες το χρόνο με 10 ευρώ τη μέρα
Tο φυλάς σε χώμα; Σκουριάζει. Στον ήλιο καταστρέφονται πλαστικά και σαλόνι και με κουκούλα χαλάει το χρώμα
Θα πας σε τέλη με το μήνα αργότερα; Αν δεν το κινείς καλύτερα να το δώσεις!

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Χωρίς παράταση στην πληρωμή τελών, πολλά αυτοκίνητα μπήκαν σε ακινησία

H άρνηση της κυβέρνησης να δώσει παράταση φέτος για πρώτη φορά στην πληρωμή των τελών κυκλοφορίας έφερε πολύ κόσμο σε δύσκολη θέση και έτσι η ηλεκτρονική ακινησία προτιμήθηκε περισσότερο από ποτέ. Το θέμα είναι, τι το κάνεις ένα ακίνητο αυτοκίνητο;
 
Ηρθε ξαφνικά, και μέσα στις γιορτές για πρώτη φορά πιεστήκαμε μέσα σε όλα να πληρώσουμε και τα τέλη κυκλοφορίας. Η Ελλάδα είναι από τις τελευταίες χώρες που χρεώνει τα τέλη όλων των αυτοκινήτων μαζί, ξεκάθαρα για εισπρακτικούς λόγους. Αλλες χώρες, και συχνά κατόπιν δικαστικής διαμάχης, χρεώνουν τα τέλη την ημερομηνία κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου. Και έτσι για τους περισσότερους δεν πέφτει η πληρωμή τους μέσα στις γιορτές. Και έτσι η ακινησία δούλεψε φουλ, τουλάχιστον μέχρι να βρεθούν λεφτά τον Ιανουάριο να πληρωθούν τα τέλη χωρίς το «καπέλο». Και μέχρι τότε;

Έχεις 3 μέρες το χρόνο να το κινήσεις με 10 ευρώ τη μέρα

Η ηλεκτρονική ακινησία δεν είναι απλό πράγμα αφού το αυτοκίνητο πρέπει να μην πατάει καν στην άσφαλτο. Αν δε βρεθεί να κυκλοφορεί το πρόστιμο ξεκινάει από 10.000 ευρώ, ένα ποσό υπέρογκο ώστε να μην αφήσει ούτε υπόνοια ρίσκου να κινηθεί ένα αυτοκίνητο δηλωμένο σε ακινησία. ¶σε δε που είναι de facto ανασφάλιστο, αφού καμία ασφαλιστική δεν θα το καλύψει ακόμη και αν έχει ασφαλιστήριο σε ισχύ. Αν πρέπει να το κινήσεις, έχεις τρεις μέρες το χρόνο να το κάνεις, και κοστίζουν 10 ευρώ η μέρα. Αν θες να του αλλάξεις θέση ή να πάει συνεργείο, όχι για βόλτα.

Tο φυλάς σε χώμα; Σκουριάζει. Στον ήλιο καταστρέφονται πλαστικά και σαλόνι και με κουκούλα χαλάει το χρώμα

Ένα ακίνητο αυτοκίνητο είναι μπελάς. Τα αυτοκίνητα πάσχουν στην ακινησία. Και δεν είναι μόνο η μπαταρία. Ίσα ίσα, καλύτερα να το βάζεις εμπρός, και ακόμη καλύτερα να το κινείς (όχι στο δρόμο) κάθε τόσο, από το να την αποσυνδέεις για να μην «πεθάνει». Ακόμη χειρότερα η φύλαξη σε ακινησία κάνει ζημιά στο αμάξωμα. Από κάτω η υγρασία το τρώει αν είναι πάνω σε χώμα, από πάνω ο ήλιος που το βρίσκει κάθε μέρα με τον ίδιο τρόπο. Χρώμα, πλαστικά, σαλόνι, όλα χαλάνε. Έχεις άσφαλτο να το παρκάρεις πάνω της; Θα του βάλεις κουκούλα; Τι κάνεις;

Θα πας σε τέλη με το μήνα αργότερα; Αν δεν το κινείς καλύτερα να το δώσεις!

Και στο τέλος τι γίνεται; Τι αξία έχει ένα αμάξι σε ακινησία. Το αυτοκίνητο είναι για να κινείται αυτό και μαζί του και εσύ. Για όσους απλά περιμένουν να πληρώσουν τα τέλη, ή να γλιτώσουν όσο μπορούν μέχρι να ανοίξει η πλατφόρμα «με το μήνα», εντάξει. Αν όμως δεν υπάρχει σκέψη κίνησης του αυτοκινήτου, μήπως είναι καλύτερα να πουληθεί; Μπορεί κανείς να πει πως αφού τα παλιότερα αυτοκίνητα δεν χάνουν (άλλη) αξία με το χρόνο, μπορεί να περιμένει μήπως και κυκλοφορήσει ξανά, αντί να πουληθεί. Όμως ένα αυτοκίνητο που έχει κάτσει ακίνητο για μεγάλο διάστημα δεν έχει την ίδια αντιμετώπιση στην αγορά, αφού βγάζει (αναπάντεχα) προβλήματα.
 
Εσύ τι σκέφτεσαι; Έχεις αυτοκίνητο σε ακινησία; Γιατί το έβγαλες εκτός, που το φυλάς και πως; Και τελικά τι σκοπεύεις να το κάνεις;

ford
FIRESTONE FIREHAWK SPORT1