Κάπως μουντός διάκοσμος και 7 ιντσών οθόνη, αλλά πολύ καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής στο εσωτερικό του Kia CΕΕD. Η έκδοση GT Line έχει σπορτίφ πινελιές και καθίσματα που στηρίζουν ικανοποιητικά.
Εσωτερικά: Αισθητή αναβάθμιση στο Leon, πολύ προσεγμένα Ceed & Megane
135.283 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2020)
Στην καμπίνα του Leon, η εικόνα είναι πιο ευχάριστη και ποιοτική από ποτέ με τον στάνταρ FR διάκοσμο να τονίζει την αισθητή ανάταξη της καμπίνας του ισπανικού μοντέλου, που κάθε άλλο παρά λιτή τη χαρακτηρίζεις πλέον. Φυσικά το Leon είναι up-to-date σε θέματα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας, όπως φαίνεται άλλωστε από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και τη στάνταρ «ελεύθερη» 8,25 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment.
Οδηγοκεντρική και με ανάλογη πολύ καλή θέση οδήγησης θα χαρακτηρίζαμε και την καμπίνα επιβατών του Kia Ceed, όπως η ποιότητα και το φινίρισμα είναι επίσης πρώτης τάξεως. Η στάνταρ οθόνη αφής είναι 7 ιντσών, ωστόσο η χρήση σκούρου πλαστικού στο ταμπλό κάνει κάπως μουντό το συνολικό διάκοσμο, παρά τις πινελιές της έκδοσης GT Line.
To Megane σε καλωσορίζει με ευχάριστο διάκοσμο και έντονο το high tech στοιχείο. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής (8,7 στην έκδοση Dynamic), η οποία θυμίζει tablet. Μας αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος μάλιστα έχει τέσσερα διαφορετικά modes (ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense) με γραφικά που μπορείς να επιλέξεις. Τα αφρώδη υλικά σε μεγάλο μέρος του ταμπλό, η προσεγμένη συναρμολόγηση, αλλά και το ανάλογο φινίρισμα συμπληρώνουν την όμορφη γενικότερα ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του γαλλικού μικρομεσαίου.
Χώροι: Leon για επιβάτες, Ceed για αποσκευές
Σε χωροταξικά ζητήματα τώρα, το νέο SEAT Leon και σε απόρροια του μεγαλύτερου μεταξονίου προσφέρει μια εντυπωσιακά ευρύχωρη καμπίνα ειδικά αν μιλάμε για τα γόνατα των πίσω, που κάθονται με άνεση ακόμα και σταυροπόδι. ¶νετα κάθεσαι και στο Ceed, σε αντίθεση με το Megane, το οποίο πάσχει στο συγκεκριμένο τομέα. Στο εσωτερικό πλάτος σαφές προβάδισμα έχει το Kia Ceed κάτι που σημαίνει πως θα φιλοξενήσει με περισσότερη άνεση 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Το Κia Ceed υπερτερεί ελαφρώς και ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές με 395 λίτρα, έναντι 384 λτ. του Megane και 380 λτ. του Leon, που παρέμεινε ως είχε.
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή!
Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου.
Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα!
Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού.
Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή! Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου. Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα! Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού. Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα