Kia Ceed 1,4 T-GDI 140 PS + Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, θέση οδήγησης, χώρος αποσκευών, φρένα 7ετής εγγύηση - «Τσιμπημένη» κατανάλωση, μουντό ταμπλό, προγράμματα λειτουργίας μόνο με DCT κιβώτιο
Renault Megane 1,3 TCe 140 PS + Εμφάνιση, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, ισορροπία μεταξύ άνεσης ανάρτησης και οδικής συμπεριφοράς, κατανάλωση - Χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κύκλος στροφής-ευελιξία στην πόλη, θόρυβος από την ανάρτηση
SEAT Leon 1,5 EcoTSI 150 PS + Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών, θέση οδήγησης, φρένα, εξοπλισμός, τεχνολογία - ¶νεση, ψηλό κατώφλι αποσκευών και ογκώδες τούνελ μετάδοσης, χωρίς πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Ο fun to drive αγοραστής θα καλυφθεί τόσο από το Kia Ceed με τη στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, όσο και από το συνολικά σπορτίφ χαρακτήρα του SEAT Leon. To Renault Megane ισορροπεί καλύτερα μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας.
Ο Value for Money τύπος θα εκτιμήσει το πλήρες πακέτο του Kia Ceed σε συνδυασμό με την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, την τιμή και την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Ο high tech αγοραστής πάνω-κάτω θα έχει τις ίδιες άριστες εντυπώσεις από 3 μοντέλα, τόσο σε ότι αφορά στα συστήματα infotainment, όσο και σε αυτά που αφορούν στην ασφάλεια και στην υποβοήθηση του οδηγού. Ωστόσο η ψηφιοποιημένη νέα γενιά του SEATLeon έχει ένα προβάδισμα.
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή!
Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου.
Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα!
Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού.
Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή! Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου. Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα! Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού. Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα