Το αρχοντικό πάτημα και η δυναμική συμπεριφορά του Kia CEED οφείλονται και στη στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Στο δρόμο: Ισορροπία από Ceed & Μegane, πιο σπορτίφ το Leon
135.285 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2020)
Το νέο SEAT Leon συνεχίζει να αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρουσα οδηγική πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Η έκδοση των 150 ίππων σε συνδυασμό με το στάνταρ πακέτο FR και τη σφιχτή ανάρτηση δείχνει ικανή να παρασύρει τον οδηγό σε έναν πιο σπορτίφ ρυθμό από τα συνηθισμένα. Το πλαίσιο «δείχνει» ανάλαφρο, ευέλικτο και σταθερό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις δυνάμεις που ασκούνται. Κρατάει γερά, εχει ουδέτερα κυρίως χαρακτηριστικά και όταν το παρακάνεις η υποστροφή ελέγχεται χάρη και στο XDS ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Ωστόσο δεν δείχνει τόση ισορροπία ως προς την άνεση, ειδικά με τους τροχούς των 18 ιντσών και σε καθημερινή χρήση θα κουράσει αν οι τροχοί συναντούν πολλές κακοτεχνίες. Τιμόνι και επιλογέας μόνο θετικά μπορούν να κριθούν, όπως άλλωστε και τα φρένα.
Το Kia Ceed μπήκε με φιλοδοξίες στην κόντρα των καλύτερων μικρομεσαίων και η έκδοση με τα 140 άλογα τα καταφέρνει περίφημα. Αξιοσημείωτη είναι η στάνταρ παρουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων με το σύνολο να εμφανίζεται σταθερό και ιδιαίτερα «ζωντανό» σε κάθε περίπτωση. Πατάει αρχοντικά, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι άνετο, ενώ στις στροφές δεν γέρνει αισθητά και εκπλήσσει με την ουδετερότητά του. Το τιμόνι του «χάνει» λίγο σε αμεσότητα σε γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε σύγκριση με το Focus, αλλά τα φρένα είναι συγκλονιστικά σε απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 μ.).
Το Renault Megane έχει έναν δικό του τρόπο να σε βάζει πολύ προοδευτικά σε μια δυναμική οδηγική διάθεση και εν τέλει φτάνεις να απολαμβάνεις μια ωραία εμπειρία οδήγησης χωρίς ακρότητες. Αν πιεστεί θα υποστρέψει, πάντα όμως προοδευτικά και σε ποσότητες που μπορεί εύκολα να διαχειριστεί το ESP. Η απορροφητική ανάρτηση είναι σχεδόν ανεπηρέαστη από λακούβες και ταυτόχρονα κρατάει τις κλίσεις υπό έλεγχο παρά τη σχετικά μεγάλη διαδρομή, του rebound. Χωρίς νωρίτερα να έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες με την αίσθησή του, το τιμόνι είναι αποτελεσματικό, όπως και τα φρένα άλλωστε.
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή!
Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου.
Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα!
Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού.
Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή! Κ εγώ θέλω να συγκρίνεται το Nissan Pulsar! το Fiat Linea! κ το golf V, με τα ολοκαίνουρια κ εξαιρετικά μικρομεσαία του άρθρου. Ποιά Τζουλιέτα, ρε boys?? χαχα! Καλή ή κακή, έχει γεράσει παντού: σχέδιο, σαλόνι, ταμπλό, υλικά, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια, εξοπλισμό, επιλογή κινητήρες, κ γενικά παντού. Ας έρθει η καινούργια, κ τότε ναι.
Έχουν περάσει 10 χρόνια και το ομορφότερο και πιο σπορτίφ hatchback δεν συμμετέχει σε κανένα τεστ. Πρόκειται για την alfa romeo giulietta σε όλες τις εκδόσεις. Για μένα είναι το καλύτερο. Από τα παραπάνω ψηφίζω το KIA.
...για μενα...το ΚΙΑ ..μακράν το καλύτερο ..κ γι'αυτό είναι ένας λόγος που δεν πούλησε στην χώρα μας..αλλά πίσω από το απόλυτο κ φτηνότερο στην κατηγορία του..την αειθαλή Τζιουλεττα