Κινητήρες: Με μηδενικά τέλη και καλές επιδόσεις Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τρικύλινδρα υπερσυμπιεσμένα μοτέρ 100 ίππων, με τον 1.200άρη του Peugeot να έχει καλύτερη ροπή με 205 Nm, έναντι 175 Nm από τον 1,2 λτ. του Stonic. Οι δύο φίρμες ανακοινώνουν παρόμοια νούμερα επιδόσεων, με το μικρό της Kia να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα γρηγορότερα κατά 0,2 δλ., 10,7 στο σύνολο έναντι 10,9 δλ.. Ίδια νούμερα θα συναντήσουμε και στο πεδίο της κατανάλωσης, με μέση εργοστασιακή από 5,4 λτ./100 χλμ., ωστόσο τα ευχάριστα νέα έρχονται στον τομέα των εκπομπών CO2, όπου είναι 122 γρ./100 χλμ. και για τα δύο μοντέλα. Αυτό σημαίνει απαλλαγή από τα τέλη, ωστόσο προσοχή ισχύει για τις βασικές τους εκδόσεις. Αν ανέβετε εξοπλιστικό επίπεδο, χάνεται αυτό το αβαντάζ.
Το Kia Stonic είναι ευχάριστο στο δρόμο, με το σύσημα διεύθυνσης να του δίνει έξτρα πόντους στον τομέα του δυναμισμού.
Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο το 2008, με οδηγοκεντρικό προφίλ το Stonic Ολοκληρώνοντας τη σύγκριση-παρουσίαση των δύο μοντέλων ας περάσουμε στο οδηγικό κομμάτι. Το Peugeot 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα. Το γαλλικό μοντέλο έχει ξεκάθαρα πιο «ανάλαφρη» αίσθηση και μια δυναμική προσέγγιση που τονίζεται από την ικανοποιητική κατευθυντικότητα και την εξαιρετική επικοινωνία οδηγού-τροχών μέσω του τιμονιού. Το γαλλικό μοντέλο συγκριτικά είναι πιο άνετο και επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του.
Το Kia Stonic από την πλευρά του, είναι ευχάριστο και σε οδηγικό επίπεδο μην κρύβοντας τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, που εκφράζεται μέσω της άμεσης και ακριβής πληροφόρησης από το τιμόνι, καθώς επίσης και από τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, που περιορίζει τις κλίσεις, χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης.
Η γνώμη μας Τα δύο μοντέλα δεν είναι τυχαίο που βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων. Το 2008 καταφέρνει να προσφέρει μια πιο premium προσέγγιση σε θέματα σχεδίασης, ποιότητος και τεχνολογίας σε ένα πιο εύκολα προσβάσιμο σύνολο για το μέσο αγοραστή. Στον αντίποδα το Stonic αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά και VFM μοντέλα της κατηγορίας, με νεανική προδιάθεση και απολαυστικό οδηγικό προφίλ.
Το Peugeot 2008 έχει μια «ανάλαφρη» αίσθηση στο δρόμο και επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα.
Το Peugeot 2008 είναι με διαφορά καλύτερο σε όλους τους τομείς από το stonic.. Ειδικά σε σχεδίαση, ποιότητα, χώρους, εξοπλισμό κερδίζει με διαφορά.. Το stonic έχει πιο χαμηλή τιμή αλλά δεν μου λέει κάτι αυτό όταν είναι χειρότερο σε όλους τους τομείς.. Καταρχάς το 2008 είναι μια κατηγορία πάνω σε χώρους και ποιότητα υλικών
To 'αρθρο αποτυπώνει το πρόβλημα και της Peugeot και της Κia/Hyundai. Στην Peugeot όλο το πρόβλημα είναι στην πέμπτη φωτογραφία - ό,τι και να κάνουν, όταν οδηγάς απλά το τιμόνι σου κρύβει τον πίνακα οργάνων, εάν δεν σε νοιάζει έχει καλώς, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει αφάνταστα να πρέπει να σηκώσω το κεφάλι κάθε φορά που θέλω να ελέγξω κάτι στα όργανα... Στη Hyundai απλά δεν είναι value for money πλέον. Αξιοπρέπές στο Stonic αλλά με λίγα χιλιάρικα ακόμη το 2008 (και άλλα μοντέλα αλλά εδώ μιλάμε για το συγκεκριμένο συγκριτικό) είναι ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ καλύτερη επιλογή και με 5 χρόνια εγγύηση το θέμα 'άξιοπιστία΄(όπου η Hyundai EINAI καλύτερη και η Peugeot έχει θεματάκια...) περνάει σε δεύτερη μοίρα. Θα μου πει κάποιος ότι 'λιγα χιλιάρικα' για κάποιους είναι σημαντικά και θα απαντήσω οτι συμφωνώ απόλυτα (και για εμένα ισχύει) αλλά ακόμη και πχ στα 17.000 έχεις άλλες επιλογές, στο κάτω κάτω το Stonic ούτε καν ψευδο-suv (όπως πχ το Captur ή και το 2008) δεν είναι, ένα λίγο υψωμένο hatchback είναι, με σχετικά μικρούς χώρους και λίγο καλύτερη (κατά τη γνώμη μου) σxεδίαση από τa Hyundai... έξυπνη κίνηση από την ΚΙΑ αλλά να ξέρουμε τι συγκρίνουμε.
Εχω το STONIC περίπου έναν χρόνο,είναι απίστευτη η εξέλιξη των Κορεατών.Δεν χορταίνεις να το οδηγείς !!!
Το Peugeot 2008 είναι με διαφορά καλύτερο σε όλους τους τομείς από το stonic.. Ειδικά σε σχεδίαση, ποιότητα, χώρους, εξοπλισμό κερδίζει με διαφορά.. Το stonic έχει πιο χαμηλή τιμή αλλά δεν μου λέει κάτι αυτό όταν είναι χειρότερο σε όλους τους τομείς.. Καταρχάς το 2008 είναι μια κατηγορία πάνω σε χώρους και ποιότητα υλικών
To 'αρθρο αποτυπώνει το πρόβλημα και της Peugeot και της Κia/Hyundai. Στην Peugeot όλο το πρόβλημα είναι στην πέμπτη φωτογραφία - ό,τι και να κάνουν, όταν οδηγάς απλά το τιμόνι σου κρύβει τον πίνακα οργάνων, εάν δεν σε νοιάζει έχει καλώς, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει αφάνταστα να πρέπει να σηκώσω το κεφάλι κάθε φορά που θέλω να ελέγξω κάτι στα όργανα... Στη Hyundai απλά δεν είναι value for money πλέον. Αξιοπρέπές στο Stonic αλλά με λίγα χιλιάρικα ακόμη το 2008 (και άλλα μοντέλα αλλά εδώ μιλάμε για το συγκεκριμένο συγκριτικό) είναι ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ καλύτερη επιλογή και με 5 χρόνια εγγύηση το θέμα 'άξιοπιστία΄(όπου η Hyundai EINAI καλύτερη και η Peugeot έχει θεματάκια...) περνάει σε δεύτερη μοίρα. Θα μου πει κάποιος ότι 'λιγα χιλιάρικα' για κάποιους είναι σημαντικά και θα απαντήσω οτι συμφωνώ απόλυτα (και για εμένα ισχύει) αλλά ακόμη και πχ στα 17.000 έχεις άλλες επιλογές, στο κάτω κάτω το Stonic ούτε καν ψευδο-suv (όπως πχ το Captur ή και το 2008) δεν είναι, ένα λίγο υψωμένο hatchback είναι, με σχετικά μικρούς χώρους και λίγο καλύτερη (κατά τη γνώμη μου) σxεδίαση από τa Hyundai... έξυπνη κίνηση από την ΚΙΑ αλλά να ξέρουμε τι συγκρίνουμε.