Τo Peugeot 2008 οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων στα μικρά SUV, με το Kia Stonic να ακολουθεί από απόσταση στη δεύτερη θέση. Πόσο διαφέρουν μεταξύ τους και ποιο σου ταιριάζει περισσότερο;
Η αγορά του αυτοκινήτου έχει πάρει τα πάνω της τους τελευταίους μήνες, με τα B-SUV να συνεχίζουν να έχουν την μεγαλύτερη δυναμική κερδίζοντας διαρκώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Αιχμή του δόρατος των πωλήσεων αποτελεί το Peugeot 2008 που βρίσκεται με διαφορά στην πρώτη θέση των πωλήσεων, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς και το 2020 ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της κλάσης. Μικρή έκπληξη μπορεί επίσης να θεωρηθεί η παρουσία του Kia Stonic στην δεύτερη θέση, το οποίο έχει υποσκελίσει πιο «παραδοσιακά» -αν και αδόκιμος ο όρος για μια σχετικά νέα κατηγορία- μοντέλα. Διόλου μικρό το κατόρθωμα και των δύο αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για την κατηγορία με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.
Άλλη φιλοσοφία, άλλο κόστος αγοράς
Το 2008 θα σου τραβήξει την προσοχή χάρη στην όμορφη σχεδίαση, με τις όμορφες αναλογίες, τις αιχμηρές γραμμές και στοιχεία όπως οι «χαυλιόδοντες» και οι «νυχιές» σε κάθε φανάρι.
Μάλιστα πρόκειται για δύο διαφορετικής φιλοσοφίας μοντέλα. Το 2008 με μήκος 4,30 μ. πλησιάζει την κατηγορία των μικρομεσαίων, την ίδια ώρα που το Stonic είναι από τα πιο compact μοντέλα με μήκος 4,14 μ.. Οι διαφορές δε σταματούν εδώ, καθώς η Peugeot έχει υιοθετήσει μια premium προσέγγιση σε θέματα ποιότητας και τεχνολογίας, ενώ η Kia επέλεξε για το δικό της μοντέλο ένα πιο mainstream χαρακτήρα. Φυσικά όλα αυτά έχουν και αντίκτυπο στο κόστος αγοράς, το οποίο στις βασικές τούρμπο εκδόσεις 100 ίππων διαμορφώνεται στα 19.000 ευρώ στην περίπτωση του 2008 και στα 16.290 ευρώ για το Stonic, με το γαλλικό μοντέλο να είναι ελαφρώς καλύτερα εξοπλισμένο με κυριότερη διαφορά την ύπαρξη συστήματος αυτόνομης πέδησης.
To Stonic έχει μια μυώδη αισθητική που την συνδυάζει με καμπύλες γραμμές, παρουσιάζοντας ένα μοντέρνο και ξεχωριστό σύνολο.
Σχεδίαση: «Classy» το 2008, νεανικό το Stonic
Βάζοντας τα δύο μοντέλα δίπλα-δίπλα, το 2008 θα σου τραβήξει περισσότερο την προσοχή και ένας λόγος είναι οι διαστάσεις, οι οποίες του χαρίζουν μια επιβλητική παρουσία. Το κυριότερο ωστόσο είναι η σχεδίαση, με τις όμορφες αναλογίες, τις αιχμηρές γραμμές και στοιχεία όπως οι «χαυλιόδοντες» και οι «νυχιές» σε κάθε φανάρι που δίνουν τον απαραίτητο δυναμισμό και διαμορφώνουν «σικάτο» σύνολο. To Stonic από την πλευρά του έχει μια πιο μυώδη αισθητική και την συνδυάζει με καμπύλες γραμμές, παρουσιάζοντας ένα μοντέρνο και ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας σύνολο.
To 2008 διαθέτει ένα εντυπωσιακό και στα όρια του premium εσωτερικό, με άψογο φινίρισμα και hi-tech διάκοσμο.
Εσωτερικό: Premium επίπεδα για το 2008, στιβαρό το Stonic
Το Kia Stonic διαθέτει νεανικό διάκοσμο, με καλή εργονομία, πολύ καλό επίπεδο συναρμολόγησης και προσεγμένο φινίρισμα.
Δύσκολα θα βρεις μοντέλο στην κατηγορία που μπορεί να σταθεί δίπλα στο 2008, όσον αφορά στην καμπίνα. To γαλλικό μοντέλο διαθέτει εντυπωσιακό και στα όρια του premium εσωτερικό, με στοιχεία όπως τα άψογα φινιρισμένα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, ο (έξτρα) 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τύπου πιάνο διακόπτες και φυσικά η έγχρωμη οθόνη αφής (στάνταρ 7 ιντσών) του συστήματος infotainment.
Το Kia Stonic προβάλλει έναν νεανικό διάκοσμο με τη στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών να «γεμίζει» όμορφα το πάνω μέρος της κονσόλας. Καλή εργονομία και «σωστή» θέση οδήγησης συμπληρώνουν την όμορφη εικόνα του, η οποία συνεχίζεται και όσον αφορά την ποιότητα, αφού παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών υλικών παρουσιάζει πολύ καλό επίπεδο συναρμολόγησης και προσεγμένο φινίρισμα.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία, το 2008 προσφέρει σημαντικά καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ωστόσο και το Stonic θα ικανοποιήσει σε κάθε περίπτωση τις μεταφορικές ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας χωρίς παραχωρήσεις.
Το Peugeot 2008 είναι με διαφορά καλύτερο σε όλους τους τομείς από το stonic.. Ειδικά σε σχεδίαση, ποιότητα, χώρους, εξοπλισμό κερδίζει με διαφορά.. Το stonic έχει πιο χαμηλή τιμή αλλά δεν μου λέει κάτι αυτό όταν είναι χειρότερο σε όλους τους τομείς.. Καταρχάς το 2008 είναι μια κατηγορία πάνω σε χώρους και ποιότητα υλικών
To 'αρθρο αποτυπώνει το πρόβλημα και της Peugeot και της Κia/Hyundai. Στην Peugeot όλο το πρόβλημα είναι στην πέμπτη φωτογραφία - ό,τι και να κάνουν, όταν οδηγάς απλά το τιμόνι σου κρύβει τον πίνακα οργάνων, εάν δεν σε νοιάζει έχει καλώς, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει αφάνταστα να πρέπει να σηκώσω το κεφάλι κάθε φορά που θέλω να ελέγξω κάτι στα όργανα... Στη Hyundai απλά δεν είναι value for money πλέον. Αξιοπρέπές στο Stonic αλλά με λίγα χιλιάρικα ακόμη το 2008 (και άλλα μοντέλα αλλά εδώ μιλάμε για το συγκεκριμένο συγκριτικό) είναι ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ καλύτερη επιλογή και με 5 χρόνια εγγύηση το θέμα 'άξιοπιστία΄(όπου η Hyundai EINAI καλύτερη και η Peugeot έχει θεματάκια...) περνάει σε δεύτερη μοίρα. Θα μου πει κάποιος ότι 'λιγα χιλιάρικα' για κάποιους είναι σημαντικά και θα απαντήσω οτι συμφωνώ απόλυτα (και για εμένα ισχύει) αλλά ακόμη και πχ στα 17.000 έχεις άλλες επιλογές, στο κάτω κάτω το Stonic ούτε καν ψευδο-suv (όπως πχ το Captur ή και το 2008) δεν είναι, ένα λίγο υψωμένο hatchback είναι, με σχετικά μικρούς χώρους και λίγο καλύτερη (κατά τη γνώμη μου) σxεδίαση από τa Hyundai... έξυπνη κίνηση από την ΚΙΑ αλλά να ξέρουμε τι συγκρίνουμε.
Εχω το STONIC περίπου έναν χρόνο,είναι απίστευτη η εξέλιξη των Κορεατών.Δεν χορταίνεις να το οδηγείς !!!
Το Peugeot 2008 είναι με διαφορά καλύτερο σε όλους τους τομείς από το stonic.. Ειδικά σε σχεδίαση, ποιότητα, χώρους, εξοπλισμό κερδίζει με διαφορά.. Το stonic έχει πιο χαμηλή τιμή αλλά δεν μου λέει κάτι αυτό όταν είναι χειρότερο σε όλους τους τομείς.. Καταρχάς το 2008 είναι μια κατηγορία πάνω σε χώρους και ποιότητα υλικών
To 'αρθρο αποτυπώνει το πρόβλημα και της Peugeot και της Κia/Hyundai. Στην Peugeot όλο το πρόβλημα είναι στην πέμπτη φωτογραφία - ό,τι και να κάνουν, όταν οδηγάς απλά το τιμόνι σου κρύβει τον πίνακα οργάνων, εάν δεν σε νοιάζει έχει καλώς, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει αφάνταστα να πρέπει να σηκώσω το κεφάλι κάθε φορά που θέλω να ελέγξω κάτι στα όργανα... Στη Hyundai απλά δεν είναι value for money πλέον. Αξιοπρέπές στο Stonic αλλά με λίγα χιλιάρικα ακόμη το 2008 (και άλλα μοντέλα αλλά εδώ μιλάμε για το συγκεκριμένο συγκριτικό) είναι ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ καλύτερη επιλογή και με 5 χρόνια εγγύηση το θέμα 'άξιοπιστία΄(όπου η Hyundai EINAI καλύτερη και η Peugeot έχει θεματάκια...) περνάει σε δεύτερη μοίρα. Θα μου πει κάποιος ότι 'λιγα χιλιάρικα' για κάποιους είναι σημαντικά και θα απαντήσω οτι συμφωνώ απόλυτα (και για εμένα ισχύει) αλλά ακόμη και πχ στα 17.000 έχεις άλλες επιλογές, στο κάτω κάτω το Stonic ούτε καν ψευδο-suv (όπως πχ το Captur ή και το 2008) δεν είναι, ένα λίγο υψωμένο hatchback είναι, με σχετικά μικρούς χώρους και λίγο καλύτερη (κατά τη γνώμη μου) σxεδίαση από τa Hyundai... έξυπνη κίνηση από την ΚΙΑ αλλά να ξέρουμε τι συγκρίνουμε.