Kινητήρες: Συνδυάζει δύναμη και οικονομία το Stonic
186.534 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2019)
Και τα 3 μοντέλα χρησιμοποιούν 3κύλινδρους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό και turbo: Stonic και Arona στο 1,0 λτ. με 120 και 116 ίππους αντίστοιχα, ενώ το Crossland στο 1,2 λτ. με 110 άλογα. Και τα 3 είναι εύστροφα, χωρίς ιδιαίτερο κραδασμό και πολιτισμένα. Το Crossland X δείχνει πιο γεμάτο χαμηλά, όπως και το Stonic, χωρίς να «αδειάζουν» ψηλά παρόλο που εκεί δεν μπορούν να κρύψουν την 3κύλινδρη φύση τους. Το Crossland της δοκιμής ήταν με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε οι επιδόσεις του δεν μπορούν αξιολογηθούν σε άμεση αντιπαράθεση με αυτές των Stonic και Arona, που διαθέτουν χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο με θετικούς σε κούμπωμα επιλογείς. Το κορεάτικο και το ισπανικό μοντέλο έχοντας το ίδιο (μικρό) βάρος και παραπλήσια ιπποδύναμη, άρα οι παρόμοιες επιδόσεις δεν αποτελούν έκπληξη. Προβάδισμα στην οικονομία έχει το Stonic με τη μέση πραγματική του κατανάλωση να είναι γύρω στα 6,7 λτ./100 χλμ., όταν στο Arona γυροφέρνει τα 7,2 λτ./100 χλμ.. Το αυτόματο Opel Crossland, που λύνει τα χέρια στην πόλη, μετρήθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ..