Στο πεδίο των κινητήρων και τα 4 αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από σύγχρονα και high end τεχνολογικά μοτέρ. Ο 1,33 λτ. κινητήρας του Qashqai είναι ο μικρότερος όμως έχει την ίδια ισχύ (140 ίππους) με τον 1,4 T-GDi κινητήρα του XCeed, ενώ το VW T-Roc σε αυτή την έκδοση τιμής, «φοράει» τον καλό 1.500άρη TSI των 150 ίππων. Το Toyota C-HR παραδοσιακά στηρίζεται στην υβριδική τεχνολογία της εταιρείας (στην τελευταία της ωστόσο εκδοχή) και αν και αποδίδει 122 ίππους συνδυαστικά, εμφανίζει αναλογικά καλές τιμές επιδόσεων, με το κιβώτιο CVT (το μόνο με αυτόματο κιβώτιο) να επιτυγχάνει πολύ καλές ρεπρίζ αλλά να παρουσιάζει και πιο αυξημένα επίπεδα θορύβου. Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν λένε τίποτα για το C-HR όταν στον παράγοντα μπει η πραγματική μέση κατανάλωση, που περιορίζεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. βενζίνης. Ο T-GDi κινητήρας του XCeed είναι εκείνος που διακρίνεται περισσότερο για τις επιδόσεις του συνολικά, ενώ ο 1,5 λτ. TSI του T-Roc παρουσιάζει τον πιο πολιτισμένο χαρακτήρα τόσο σε λειτουργία όσο και σε θόρυβο.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών.
Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς.
Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !!
Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά.
Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί!
Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών. Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς. Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !! Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά. Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί! Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Αφού το XCeed βασίζεται στο Ceed και το T-Roc βασίζεται στο Golf τότε πως βρίσκονται σε διαφορετική κατηγορία;
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται με το kangaroo effect του 1500άρη κινητήρα του group?