Εσωτερικό: C-HR σε εικόνα, Qashqai & XCeed σε ποιότητα
129.277 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2019)
Διαφορετική προσέγγιση τόσο σε αισθητικό όσο και σε ποιοτικό επίπεδο έχουμε και όσον αφορά τον εσωτερικό «κόσμο» των 4 αυτοκινήτων. Ξεκινώντας από το νεότερο, το XCeed της Kia, αυτό ειδικότερα στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοσή του προβάλλει ένα αισθητά ανεβασμένο ποιοτικό επίπεδο προσεγγίζοντας πιο premium κατασκευές της κατηγορίας. Σχεδιαστικά βασίζεται στο Ceed με τα υλικά να είναι μαλακά στο μεγαλύτερο μέρος τους ενώ το φινίρισμα είναι κορυφαίο. Ο high tech αέρας του διαμορφώνεται από τον όμορφο και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 10,25 ιντσών, με όλες τις νέες σύγχρονες λειτουργίες ενώ και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος κ.α..
Το Nissan Qashqai ειδικότερα στην ανανεωμένη του «μορφή» εκφράζει και αυτό ένα αναβαθμισμένο ποιοτικά προφίλ με καλύτερα υλικά και βελτιωμένο φινίρισμα και συναρμολόγηση, ενώ στην πλούσια έκδοση N-Connecta που εξετάζουμε, διαθέτει αντίστοιχα high-tech στοιχεία με οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment NissanConnect καθώς και την ομπρέλα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας Nissan SafetyShield.
Aναμφισβήτητα το πιο ενδιαφέρον αισθητικά εσωτερικό, είναι αυτό του Toyota C-HR με τις μοντέρνες γραμμές να κυριαρχούν και εκεί, ενώ μαζί με το XCeed προβάλλει αντίστοιχα έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που διαμορφώνεται τόσο από την ευχάριστη θέση οδήγησης όσο και το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό. Τα μαλακά υλικά είναι καλής ποιότητας και επιδεικνύουν καλή συναρμογή, ενώ όσον αφορά στα high-tech στοιχεία του, η οθόνη αφής 8 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό του infotainment Toyota Touch 2 και τα συστήματα υποβοήθησης του Toyota Safety Sense.
Το T-Roc της Volkswagen θεωρητικά ανήκει στην αμέσως μικρότερη κατηγορία των SUV (B-SUV). Η μεγάλη διαφορά του λοιπόν σε σχέση με τα υπόλοιπα 3 αυτοκίνητα είναι πως διαθέτει αποκλειστικά σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό του (όπως και τα περισσότερα στην κατηγορία του), κάτι που προφανώς μετριάζει την συνολική αίσθηση απτής ποιότητας. Κατά τα άλλα το γερμανικό crossover έχει και στο εσωτερικό του μοντέρνα εικόνα που παραπέμπει στο Polo, με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και προαιρετικό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, χαρίζοντας high-tech νότα στην συνολική εικόνα του. Τέλος, και αυτό διαθέτει αντίστοιχα συστήματα άνεσης και ασφάλειας με τα υπόλοιπα.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών.
Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς.
Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !!
Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά.
Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί!
Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών. Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς. Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !! Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά. Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί! Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Αφού το XCeed βασίζεται στο Ceed και το T-Roc βασίζεται στο Golf τότε πως βρίσκονται σε διαφορετική κατηγορία;
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται με το kangaroo effect του 1500άρη κινητήρα του group?